Waarom niet gewoon inruilen voor iets van Bankzitters ofzo.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kende Grace nog niet, maar zou 'm graag inruilen voor Hallelujah
Killing me softly is ook zeker prachtig ja
8quote:Op donderdag 14 december 2023 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel re-entries zijn er die er maar een jaartje uit waren? In de 'echte' Top 2000
Dan staan we nu op 58 nummers uit 2021. Dan missen er nog 30quote:
Als in, we zouden er nog 30 kunnen verwachten de komende 14 uur vandaag en morgen?quote:Op donderdag 14 december 2023 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan staan we nu op 58 nummers uit 2021. Dan missen er nog 30
Er zijn er nog 30 over, waarvan ik denk dat er 24-25 nog gaan komen. Een Stap Terug gaan we bijvoorbeeld ook echt niet meer terugzien lijkt me, en MJ/JT geef ik ook niet zoveel kans. Staan er nog wel een paar in waar ik over twijfel.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als in, we zouden er nog 30 kunnen verwachten de komende 14 uur vandaag en morgen?
zo'n geweldig nummer is het ook niet he?quote:Op donderdag 14 december 2023 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat ook niet komen, P!nk heeft juist dit jaar een NL show gehad namelijk en deze staat wel een beetje met die vliegshow
Ik vind haar top 2000 aandeel grosso modo stukken minder. Die met die gozer van fun vind ik gekweel, What About Us is me doodgedraaid en dat nummer met die kleuter van d'r vind ik ergernisopwekkende pathos.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo'n geweldig nummer is het ook niet he?
Sober en Try zijn wel leuk.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind haar top 2000 aandeel grosso modo stukken minder. Die met die gozer van fun vind ik gekweel, What About Us is me doodgedraaid en dat nummer met die kleuter van d'r vind ik ergernisopwekkende pathos.
Ja maar Sober staat er ook niet in. Family Portrait vind ik de mooiste en Try ook niet onaardig. Verder zou ik liever U + Ur Hand hebben, maar ja dat scoort niet genoeg. Trouble vond ik ook tof, en Don't Let Me Get Me, maar die zijn demense wel een beetje vergeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |