Correct en tevens juist!quote:Op woensdag 13 december 2023 16:43 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
De Lover maakt het debuut dit jaar toch?
Dat vind ik dan weer een zeiknummerquote:Op woensdag 13 december 2023 16:43 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
De Lover maakt het debuut dit jaar toch?
Koekjesquote:Op woensdag 13 december 2023 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
essnhills wil iig liever koekjes
Dat is Ruuds idee bij humor.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat ging niet helemaal goed met de getalletjes.
Ik heb ze een aantal jaar geleden op jet strand bij Scheveningen gezienquote:Op woensdag 13 december 2023 16:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Keane blijft wel heel vet. Helaas naast de tickets gegrepen voor volgend jaar
gek, ik ga hier zelf echt zo goed op. Kan van mij niet duister genoeg, persoonlijk.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik heb deze een handjevol keer in de Top gehoord, dan denk je bij het begin 'ach het is toch niet zo erg dan ik dacht dat het was' en dan blijkt het uiteindelijk toch weer vervelend om aan te moeten horen.
Tis wel echt gejengel als je het niks vindt jaquote:Op woensdag 13 december 2023 16:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik heb deze een handjevol keer in de Top gehoord, dan denk je bij het begin 'ach het is toch niet zo erg dan ik dacht dat het was' en dan blijkt het uiteindelijk toch weer vervelend om aan te moeten horen.
Vervaagt toch bleek ten opzichte van Grâcequote:Op woensdag 13 december 2023 16:47 schreef MTheBassman het volgende:
Heb hier ook nog weleens op gestemd. Ik ga een poging doen deze er weer in te krijgen volgend jaar.
Ja, precies dat. Ik vind de instrumenten wel mooi en duister klinken maar de zang vind ik echt kattengejank.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis wel echt gejengel als je het niks vindt ja
Vallen er zoveel naar de 2000-2100 ja?quote:Op woensdag 13 december 2023 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen wordt echt bijltjesdag hè? We hebben echt pas 10 van de 94 uitvallers gehad
Blijkbaar. Het verloop is voor alles wat geen recente hit (of uitgevallen 60s plaat) is echt vrij laagquote:Op woensdag 13 december 2023 16:51 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Vallen er zoveel naar de 2000-2100 ja?
Ik vond het al kut toen het uitkwamquote:Op woensdag 13 december 2023 16:51 schreef MielMonteur het volgende:
De 30e most impressive single van broes natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |