Ik als ik mijn YouTube-playlist genaamd "Muziek" opzet.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:54 schreef MTheBassman het volgende:
Deze hoor ik ook echt veel te vaak op de radio.
Mag ik jouw radio lenen?quote:Op woensdag 13 december 2023 14:54 schreef MTheBassman het volgende:
Deze hoor ik ook echt veel te vaak op de radio.
Bij Gijs vind ik het probleem zijn gemaakte overenthousiasme, bij Ruud vind ik het probleem de totale desinteressequote:Op woensdag 13 december 2023 14:54 schreef Buendia het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter wie van die 2 ik irritanter vind.
Dit is toch helemaal Billie Eillish niet!quote:Op woensdag 13 december 2023 14:53 schreef Buendia het volgende:
Dit liedje van Billie Eilish ken ik niet...
Ruud, for sure. Gijs doet eik wat ie moet doen, ook al horen we liever het intro.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:54 schreef Buendia het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter wie van die 2 ik irritanter vind.
Des te leuker om ze samen in een podcast te zettenquote:Op woensdag 13 december 2023 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Gijs vind ik het probleem zijn gemaakte overenthousiasme, bij Ruud vind ik het probleem de totale desinteresse
Juist. Ik kies voor degene die op dat moment op de radio isquote:Op woensdag 13 december 2023 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Gijs vind ik het probleem zijn gemaakte overenthousiasme, bij Ruud vind ik het probleem de totale desinteresse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al een tijdje eigenlijk. Kwam heel even terug in 2020 en 2021.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:08 schreef MTheBassman het volgende:
deze ligt er ook al uit, verdomme man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |