Putain-bonusquote:Op woensdag 13 december 2023 13:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sting - Russians was vorig jaar gewoon 600 plaatsen gestegen?
Oh, had daar dit jaar op gestemd. Maar ik dacht eigenlijk helemaal niet aan die oorlog, ik vind het gewoon een goed nummer.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sting - Russians was vorig jaar gewoon 600 plaatsen gestegen?
Har heeft wel inmiddels behoorlijk wat om uit te kiezen. Dat maakt het wel iets lastiger voor de gemiddelde mens.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Denk ik met Harry Styles - As It Was ook wel?
Bekijk het positief: vanuit die positie kan ie niet nog een keer 1300+ plaatsen stijgen.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Suzan en Freek - Goud steeg vorig jaar al met 1303 plaatsen naar 449, dus weest maar bevreesd lieve kinderen.
Staat Houdini nog nergens trouwens? Misschien is die ook nog te nieuw.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Goeie keuze, al vind ik persoonlijk Dance the Night, Physical of Levitating leuker.
Desondanks zijn toch vele one-hitwonders gesneuveld de afgelopen jaren. Ten faveure van meuk van Coldplay, S&F en Blaf.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Har heeft wel inmiddels behoorlijk wat om uit te kiezen. Dat maakt het wel iets lastiger voor de gemiddelde mens.
Harry Styles past natuurlijk niet in dit rijtje.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:55 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Desondanks zijn toch vele one-hitwonders gesneuveld de afgelopen jaren. Ten faveure van meuk van Coldplay, S&F en Blaf.
Simon en Garfunkel?quote:Op woensdag 13 december 2023 13:55 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Desondanks zijn toch vele one-hitwonders gesneuveld de afgelopen jaren. Ten faveure van meuk van Coldplay, S&F en Blaf.
Harry 3 erbij, 0 eraf over 2 weken.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:55 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Harry Styles heeft precies 1 tof nummer, Sign of the Times, de rest is slaapverwekkend.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Harry Styles past natuurlijk niet in dit rijtje.
ik vind watermelon sugar nog wel oke.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Harry Styles heeft precies 1 tof nummer, Sign of the Times, de rest is slaapverwekkend.
Ik vind persoonlijk dat Harry's muziek wel varieert en origineel is/blijft, terwijl Coldplay al 10-ish jaar dezelfde meuk uitkotst en de grote grijze meute het maar blijft eten.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Harry Styles past natuurlijk niet in dit rijtje.
Ik vond hun album met Arabesque nog origineel t.o.v. veel meuk die ze hebben uitgepoept.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat Harry's muziek wel varieert en origineel is/blijft, terwijl Coldplay al 10-ish jaar dezelfde meuk uitkotst en de grote grijze meute het maar blijft eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |