Putain-bonusquote:Op woensdag 13 december 2023 13:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sting - Russians was vorig jaar gewoon 600 plaatsen gestegen?
Oh, had daar dit jaar op gestemd. Maar ik dacht eigenlijk helemaal niet aan die oorlog, ik vind het gewoon een goed nummer.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sting - Russians was vorig jaar gewoon 600 plaatsen gestegen?
Har heeft wel inmiddels behoorlijk wat om uit te kiezen. Dat maakt het wel iets lastiger voor de gemiddelde mens.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Denk ik met Harry Styles - As It Was ook wel?
Bekijk het positief: vanuit die positie kan ie niet nog een keer 1300+ plaatsen stijgen.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Suzan en Freek - Goud steeg vorig jaar al met 1303 plaatsen naar 449, dus weest maar bevreesd lieve kinderen.
Staat Houdini nog nergens trouwens? Misschien is die ook nog te nieuw.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Goeie keuze, al vind ik persoonlijk Dance the Night, Physical of Levitating leuker.
Desondanks zijn toch vele one-hitwonders gesneuveld de afgelopen jaren. Ten faveure van meuk van Coldplay, S&F en Blaf.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Har heeft wel inmiddels behoorlijk wat om uit te kiezen. Dat maakt het wel iets lastiger voor de gemiddelde mens.
Harry Styles past natuurlijk niet in dit rijtje.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:55 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Desondanks zijn toch vele one-hitwonders gesneuveld de afgelopen jaren. Ten faveure van meuk van Coldplay, S&F en Blaf.
Simon en Garfunkel?quote:Op woensdag 13 december 2023 13:55 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Desondanks zijn toch vele one-hitwonders gesneuveld de afgelopen jaren. Ten faveure van meuk van Coldplay, S&F en Blaf.
Harry 3 erbij, 0 eraf over 2 weken.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:55 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Harry Styles heeft precies 1 tof nummer, Sign of the Times, de rest is slaapverwekkend.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Harry Styles past natuurlijk niet in dit rijtje.
ik vind watermelon sugar nog wel oke.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Harry Styles heeft precies 1 tof nummer, Sign of the Times, de rest is slaapverwekkend.
Ik vind persoonlijk dat Harry's muziek wel varieert en origineel is/blijft, terwijl Coldplay al 10-ish jaar dezelfde meuk uitkotst en de grote grijze meute het maar blijft eten.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vond hun album met Arabesque nog origineel t.o.v. veel meuk die ze hebben uitgepoept.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat Harry's muziek wel varieert en origineel is/blijft, terwijl Coldplay al 10-ish jaar dezelfde meuk uitkotst en de grote grijze meute het maar blijft eten.
quote:Op woensdag 13 december 2023 13:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik vind watermelon sugar nog wel oke.
Weet iemand waar dat nummer over gaat trouwens?
Het ging er meer om dat als een artiest meerdere hits heeft, dat niet betekent dat ze gemiddeld lager in de lijst staan. Fans gooien dan hun hele stemlijst vol met hits van die artiest. Terwijl ik braaf de (mij zelf opgelegde) regel aanhoud 1 hit per artiest in mijn stemlijst.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Chef's special vind ik ook wel echt muzikaal behang ten top.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
669 Chef'Special - Afraid of the Dark (+726), hopelijk zakt dit soort meuk.
De volle 10 minuten inclusief lange rijdende trein intro zou wel even een momentje zijnquote:Op woensdag 13 december 2023 13:54 schreef Tussle266 het volgende:
Volgend uur zijn er maar 10. Zou het dan toch Station to Station tot het eindpunt zijn?
Gijs lult die trein wel volquote:Op woensdag 13 december 2023 14:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De volle 10 minuten inclusief lange rijdende trein intro zou wel even een momentje zijn
Volgens mij vond ik alleen 'Into the Future' aardig.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Chef's special vind ik ook wel echt muzikaal behang ten top.
Vind de Chef an sich wel geinig, kan ze wel vrij goed hebben.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
669 Chef'Special - Afraid of the Dark (+726), hopelijk zakt dit soort meuk.
Omdat er veel op gestemd werdquote:Op woensdag 13 december 2023 14:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Weet iemand waarom Billy Joel - Vienna ook alweer +900 steeg naar achthonderdzoveel?
velen waren dat jaar in de war met Ultravoxquote:Op woensdag 13 december 2023 14:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Weet iemand waarom Billy Joel - Vienna ook alweer +900 steeg naar achthonderdzoveel?
Tiktok.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De kinders en hun Chinese spionagenetwerk.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je hoeft toch niet gefrustreerd te worden van een muzieklijst, terwijl je ook Spotify hebt?quote:Op woensdag 13 december 2023 14:08 schreef AgeEll het volgende:
Heb vandaag nog niet kunnen luisteren, maar vandaag zijn er weer heel veel prima liedjes langsgekomen die ik wel mis tussen kerst en oud en nieuw.
Vooral omdat ik bedenk wat er wel in staat.
Heb dit al eerder gemeld, maar het frustreet nog al. Meer dan ik eigenlijk wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |