Ben vooral bang dat er dit jaar meer dan 7 S&F nummers in staan. Vind ik nog wel erger dan Coldplay.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er staan toch wel meer dan 10 coldplay Nummer in??
Vlieg met me mee is schijtlol, maar wel behapbaar. Droomland daarentegen.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Vlieg Met Me Mee de allerergste uit de Top 2000. Erger dan 4x Bankzitters bij elkaar opgeteld. Erger dan alles van Hazes nog zelfs.
Paul de Leeuw vind ik sowieso nog net iets erger dan Hazes nu ik erover nadenk.
Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing zou bovenaan staan in de Zeik2000.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Disturbed-versie van The Sound of Silence zou bovenaan in mijn Kots2000 staan.
Droomland zit ook in mijn allergiezone, maar Vlieg met me mee vind ik vooral zo erg omdat het getuigt van totale disrespect voor iedereen die ooit aan het ESF heeft meegedaan.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vlieg met me mee is schijtlol, maar wel behapbaar. Droomland daarentegen.![]()
Dan kan ik jou de hand schudden.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Disturbed-versie van The Sound of Silence zou bovenaan in mijn Kots2000 staan.
0, die gaat er eerder 100 omhoog.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoeveel plekken zal Multicolor dalen dit jaar? (vorig jaar 179)
Coldplay en Suus en Freek zijn irritant omdat ze oververtegenwoordigd zijn met pure middelmaat. Daarbuiten zijn ze ene oor in, andere oor uit en te middle of the road om een echt boze reactie uit te lokken.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ben vooral bang dat er dit jaar meer dan 7 S&F nummers in staan. Vind ik nog wel erger dan Coldplay.
Gaat Meau - Dat Heb Jij Gedaan omhoog? (vorig jaar 210 na +1088)quote:Op woensdag 13 december 2023 13:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
0, die gaat er eerder 100 omhoog.
Daar zou ik wel op rekenen, als er ook 1 nieuw binnenkomt.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gaat Meau - Dat Heb Jij Gedaan omhoog?
zal nog wel aardig hoog blijven staan denk ik, misschien rond de 300 of zo.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoeveel plekken zal Multicolor dalen dit jaar? (vorig jaar 179)
Even paar dingen doorgestreept, dan 100% eensquote:Op woensdag 13 december 2023 13:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Coldplay en Suus en Freek zijn irritant omdat ze oververtegenwoordigd zijn met pure middelmaat. Daarbuiten zijn ze ene oor in, andere oor uit en te middle of the road om een echt boze reactie uit te lokken.
Van dingen als Blijf Bij Mij, Disturbed en Droomland krijg ik de neiging de radio uit het raam te gooien.
Mja, Paul was in de 90s en 00s wel de ultieme Eurovisiefan van Nederland (hij coverde dingen als de Zweedse Songfestivalinzending Arvingarna enzo).quote:Op woensdag 13 december 2023 13:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Droomland zit ook in mijn allergiezone, maar Vlieg met me mee vind ik vooral zo erg omdat het getuigt van totale disrespect voor iedereen die ooit aan het ESF heeft meegedaan.
Gaat Barbara Pravi - Voila omhoog (vorig jaar 262)?quote:Op woensdag 13 december 2023 13:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Daar zou ik wel op rekenen, als er ook 1 nieuw binnenkomt.
Die is 50/50. Misschien iets, maar niet heel veel meer.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gaat Barbara Pravi - Voila omhoog (vorig jaar 262)?
Mag hopen dat ie daalt. Maarja het DBZ-effect..quote:Op woensdag 13 december 2023 13:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gaat Meau - Dat Heb Jij Gedaan omhoog? (vorig jaar 210 na +1088)
Dat heb ik dan weer bij het eerder genoemde Vlieg met mij mee. Of Last Christmas. Of You get what you give. Daarbij gooi ik de radio niet uit het raam maar door het raam.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Coldplay en Suus en Freek zijn irritant omdat ze oververtegenwoordigd zijn met pure middelmaat. Daarbuiten zijn ze ene oor in, andere oor uit en te middle of the road om een echt boze reactie uit te lokken.
Van dingen als Blijf Bij Mij, Disturbed en Droomland krijg ik de neiging de radio uit het raam te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |