En er zitten er een paar in de Extra, inclusief platen die er eerder wel instonden.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:43 schreef Tussle266 het volgende:
Sade: Keuzelijst 19 - Lijst 1. prima score en goed inzicht.
Die gaat liever met de bus door Berlijn?quote:
Dat komt in de buurt van James Brown met 22 in de keuzelijst en 0 in de Top 2000.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:43 schreef Tussle266 het volgende:
Sade: Keuzelijst 19 - Lijst 1. prima score en goed inzicht.
Dan heb je het eerder over de Marquis en niet deze Sade.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sade, ze noemen t sexmuziek. Maar mijn wippies zijn over t algemeen wat ruiger dan dit tempo
CBAT erin volgend jaarquote:Op woensdag 13 december 2023 11:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sade, ze noemen t sexmuziek. Maar mijn wippies zijn over t algemeen wat ruiger dan dit tempo
Cock-Balls-Anal-Torture?quote:
Hall & Oates winnen met 26 om 0. Maar ook die staat nog wel in de KKD.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat komt in de buurt van James Brown met 22 in de keuzelijst en 0 in de Top 2000.
En dan was er bij mij commentaar over seksuele opmerkingen.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Cock-Balls-Anal-Torture?
En Steely Dan.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat komt in de buurt van James Brown met 22 in de keuzelijst en 0 in de Top 2000.
Stuur die statistieken ook even door naar Radio 2, misschien schrappen ze volgend jaar het een en ander zodat de stemmen niet zo verdeeld zijnquote:Op woensdag 13 december 2023 11:48 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Hall & Oates winnen met 26 om 0. Maar ook die staat nog wel in de KKD.
Janet Jackson spant de kroon met 23 keuzes en 0x bij de beste 2500....
De succesratio van Prince wo4dt nog wat vertroebeld door de noteringen die ie wel heeft maar in absolute aantallen grijpt die t meest mis natuurlijkquote:Op woensdag 13 december 2023 11:48 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Hall & Oates winnen met 26 om 0. Maar ook die staat nog wel in de KKD.
Janet Jackson spant de kroon met 23 keuzes en 0x bij de beste 2500....
Rikki don't loose that numbah!quote:
Heb ik dit jaar gedaan. Via social media zelfs contact gehad met Jeroen KidV die het heel interessant vond en het door ging sturen naar de keuzelijst-makers. Niets mee gebeurd.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stuur die statistieken ook even door naar Radio 2, misschien schrappen ze volgend jaar het een en ander zodat de stemmen niet zo verdeeld zijn
Dat heeft hij volgens mij al eens geprobeerd. Ze besloten al die liedjes op zondagochtend om 6.00 te draaien, voor de zekerheid.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stuur die statistieken ook even door naar Radio 2, misschien schrappen ze volgend jaar het een en ander zodat de stemmen niet zo verdeeld zijn
quote:Op woensdag 13 december 2023 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
24 om 1 in de KKD...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |