Edoch, dan hoeft ie de lijst nog niet helemaal uit.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die generatie stemmers heeft niet meer de overhand.
Tis net tante Joquote:Op woensdag 13 december 2023 11:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
[ afbeelding ]
Hard gegaan de laatste jaren
Di-rect of Green Day had ook gekundquote:Op woensdag 13 december 2023 11:22 schreef BillDauterive het volgende:
Niemand hier die over het origineel van Hilary Duff begint?
Di-rect kan natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Di-rect of Green Day had ook gekund
Leuk dat jij er di-rect over begint.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:22 schreef BillDauterive het volgende:
Niemand hier die over het origineel van Hilary Duff begint?
Moest zelf aan Limp Bizkit denkenquote:Op woensdag 13 december 2023 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Di-rect of Green Day had ook gekund
Ieder zijn fetisj.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Moest zelf aan Limp Bizkit denken
Denk aan de deadline!quote:Op woensdag 13 december 2023 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zal even Get Up Stand Up, zit alweer een uur op mijn bureaustoel. #ErikScherder is niet blij met mij.
Nostradamus technisch ook jammer.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel opvallend dat de Beatles en Stones er nul oude noterigen bij krijgen
Onderbouwing van een stedenbouwkundig plan.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:26 schreef PippenScottie het volgende:
Waar gaat je scriptie eigenlijk over @:dagoduck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |