Earth, Wind, and Fire. Long ago the four elements lived in harmony. But everything changed when the Water nation attacked.quote:Op woensdag 13 december 2023 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Dank hier kan ik wat mee.
Al had ik wel het idee dat er nog een 3e band was.
In een Boogie Wonderland kan alles.quote:
Oh fuck, dat had ik gister toen ik in de keuken bezig wasquote:Op woensdag 13 december 2023 12:34 schreef MTheBassman het volgende:
Ik denk steeds dat ik daadwerkelijk Baggy Trousers hoor aan het begin en stomverbaasd ben dat die er niet in staat
The Waternation, komt aan het einde van de dagquote:Op woensdag 13 december 2023 12:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Earth, Wind, and Fire. Long ago the four elements lived in harmony. But everything changed when the Water nation attacked.
Ja, maar de zangeres van Earth en Fire heet Jerney Kaagman, wat je zou kunnen uitspreken als Jurnie of Djurniequote:Op woensdag 13 december 2023 12:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die is toch van Don't Stop Believin'?
Het was een grapje hoorquote:Op woensdag 13 december 2023 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar de zangeres van Earth en Fire heet Jerney Kaagman, wat je zou kunnen uitspreken als Jurnie of Djurnie
The Waterboys daarentegen komen pas over twee weken.quote:Op woensdag 13 december 2023 12:36 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
The Waternation, komt aan het einde van de dag
Weet ik, maar ik kan soms te serieus reageren of grapjes niet herkennen...quote:Op woensdag 13 december 2023 12:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Het was een grapje hoor
Ik vind het op punten wel verrassender ja, zeker als je midden op de dag ineens een van je favorieten hoort of een verrassende stijger/dalerquote:Op woensdag 13 december 2023 12:40 schreef MTheBassman het volgende:
@:Mexicanobakker Jij luistert toch zonder de lijst te bekijken? Maakt het dat leuker en/of verrassender? Ik overweeg het een jaartje ook eens te doen.
Maar jij kent de lijst ook zo’n beetje uit je hoofd. Als iets op 500 ipv 1500 staat, zou me dat voor veel liedjes amper opvallen.quote:Op woensdag 13 december 2023 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het op punten wel verrassender ja, zeker als je midden op de dag ineens een van je favorieten hoort of een verrassende stijger/daler
Zeker doen. Doe t bij de echte top 2000 ook al jaren en heerlijk om verrassingen tegen te komen. En die met anderen die ook lijstloos luisteren te delenquote:Op woensdag 13 december 2023 12:40 schreef MTheBassman het volgende:
@:Mexicanobakker Jij luistert toch zonder de lijst te bekijken? Maakt het dat leuker en/of verrassender? Ik overweeg het een jaartje ook eens te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |