Ik heb deze film met nog 30 minuten op de teller gewoon maar uitgedrukt. Wat een ellende.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:10 schreef Chandler het volgende:
The Marvels(2023)5.6action, adventure, fantasy105PG-1312Nia DaCostaNia DaCosta, Megan McDonnell, Elissa KarasikBrie Larson, Teyonah Parris, Iman VellaniCarol Danvers gets her powers entangled with those of Kamala Khan and Monica Rambeau, forcing them to work together to save the universeHet had een prachtige film had kunnen worden maar helaas, het verhaal is best ok alleen erg veel diepgang zit er niet in. Eind is ook zo plotseling.. Nee, ik had hier zoveel meer van verwacht... het is blijkbaar dat ze films moeten uitbrengen want anders had deze het licht echt niet gezien...3
Ik snap dat, al heb ik toch nog 30 minuten zitten kijken... was het zeker niet waard...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 08:48 schreef dimmak het volgende:
Ik heb deze film met nog 30 minuten op de teller gewoon maar uitgedrukt. Wat een ellende.
Ook gezien afgelopen weekend: J.A. Bayona bewijst opnieuw dat hij steengoede films kan maken. El Orfanato en The Impossible vond ik persoonlijk zeer goed en ook deze film is zeer aangrijpend. Benieuwd of het een Oscar kan winnen volgende maand.quote:Op maandag 8 januari 2024 08:42 schreef dimmak het volgende:
La sociedad de la nieve(2023)7.9adventure, drama, history, thriller144R12J.A. BayonaJ.A. Bayona, Bernat Vilaplana, Jaime MarquesEnzo Vogrincic, Agustín Pardella, Matías RecaltThe flight of a rugby team crashes on a glacier in the Andes. The few passengers who survive the crash find themselves in one of the world's toughest environments to surviveWellicht kennen jullie het, best wel bekende, verhaal. Vliegtuig stort neer in de top van een berg en de overlevers moeten hun best doen om alsnog niet te sterven. Dat is in de top van het Andes gebergte nog een uitdaging. Een prachtige verfilming van een waargebeurd verhaal.8
Ik keek hier erg naar uit. Maar ik wacht wel tot ie echt hier draait.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:10 schreef Cilantro het volgende:
Dream Scenario(2023)7.4comedy, horror102Rn/aKristoffer BorgliKristoffer BorgliLily Bird, Nicolas Cage, Julianne NicholsonA hapless family man finds his life turned upside down when millions of strangers suddenly start seeing him in their dreams. When his nighttime appearances take a nightmarish turn, Paul is forced to navigate his newfound stardomRedelijk bizarre film over het gegeven dat meerdere mensen dezelfde persoon terugzien in hun dromen. Deze persoon wordt vertolkt door Nic Cage, die hier laat hier zien dat hij wel degelijk kan acteren. Naast de satire en de zwarte humor is het best een deprimerende film waarvan het einde onvoldaan aanvoelt.6.5
Dat was toch al bekend?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:10 schreef Cilantro het volgende:
Cage, die hier laat hier zien dat hij wel degelijk kan acteren
Na The Lobster, The Killing of a Sacred Deer, en The Favorite komt de Griekse regisseur Yorgos Lanthimos met weer een geweldige en vooral ook absurdistische film. Heerlijk visueel spektakel. Deed me naast Frankenstein ook denken aan de Deense films van Anders Thomas Jensen, en dan in het bijzonder aan Men & Chicken. Ik snap de 11 Oscar-nominaties wel, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat dit niet een film voor iedereen is.quote:Yorgos Lanthimos slaat opnieuw de handen ineen met Hollywood-ster Emma Stone in deze grappige, inventieve en feministische kijk op het Frankenstein-verhaal. Poor Things vertelt het ongelofelijke verhaal van Bella Baxter (Emma Stone), een jonge vrouw die door de briljante en onorthodoxe wetenschapper Dr. Godwin Baxter (Willem Dafoe) weer tot leven wordt gewekt.
Als ik hier met mevrouw flipsen naar toe ga denk ik ook dat we 2 uiteenlopende meningen zullen hebbenquote:Op maandag 12 februari 2024 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Poor Things(2023)8.4comedy, drama, romance, sci-fi141R16Yorgos LanthimosTony McNamara, Alasdair GrayEmma Stone, Willem Dafoe, Ramy YoussefThe incredible tale about the fantastical evolution of Bella Baxter, a young woman brought back to life by the brilliant and unorthodox scientist Dr. Godwin Baxter[..]
Na The Lobster, The Killing of a Sacred Deer, en The Favorite komt de Griekse regisseur Yorgos Lanthimos met weer een geweldige en vooral ook absurdistische film. Heerlijk visueel spektakel. Deed me naast Frankenstein ook denken aan de Deense films van Anders Thomas Jensen, en dan in het bijzonder aan Men & Chicken. Ik snap de 11 Oscar-nominaties wel, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat dit niet een film voor iedereen is.8.5
Deze wil ik graag zien, maar hij draait vooralsnog niet hier in Zwolle bij Pathe. Wel in het Fraterhuis maar dan moet ik betalen. Bij Pathe heb ik een unlimited gold abonnement.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Poor Things(2023)8.4comedy, drama, romance, sci-fi141R16Yorgos LanthimosTony McNamara, Alasdair GrayEmma Stone, Willem Dafoe, Ramy YoussefThe incredible tale about the fantastical evolution of Bella Baxter, a young woman brought back to life by the brilliant and unorthodox scientist Dr. Godwin Baxter[..]
Na The Lobster, The Killing of a Sacred Deer, en The Favorite komt de Griekse regisseur Yorgos Lanthimos met weer een geweldige en vooral ook absurdistische film. Heerlijk visueel spektakel. Deed me naast Frankenstein ook denken aan de Deense films van Anders Thomas Jensen, en dan in het bijzonder aan Men & Chicken. Ik snap de 11 Oscar-nominaties wel, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat dit niet een film voor iedereen is.8.5
In het Fraterhuis kun je terecht met de Cineville pas. Weet ik uit ervaring. Kost maar ¤20 per maand.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Deze wil ik graag zien, maar hij draait vooralsnog niet hier in Zwolle bij Pathe. Wel in het Fraterhuis maar dan moet ik betalen. Bij Pathe heb ik een unlimited gold abonnement.
Ja, maar ben al 32,50 p.p per maand kwijt aan Pathe. Hij is iig ook nog nergens te downloaden. Misschien eens kijken bij andere pathe'squote:Op maandag 12 februari 2024 21:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In het Fraterhuis kun je terecht met de Cineville pas. Weet ik uit ervaring. Kost maar ¤20 per maand.
Heb me ook prima vermaakt, ik hou wel van dat soort campy films die het allemaal niet constant zo serieus nemen, en de stijl beviel me wel.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heb laatst Argylle gezien. Recensies waren niet zo lovend maar ik vond het oprecht een goede film.
Oh deze ben ik wel benieuwd naar, van 't weekend wellicht even buurten in Den Haagquote:Op maandag 12 februari 2024 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |