Ik ook, van Inge Diekman hoor je nooit meer iets van tegenwoordigquote:Op woensdag 13 december 2023 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat keek ik destijds wel eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mss omdat ze Inge Diepman heet?quote:Op woensdag 13 december 2023 08:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik ook, van Inge Diekman hoor je nooit meer iets van tegenwoordig
Leuk, die hadden we nog niet gehad de afgelopen 2 uur!quote:
Ik vind het best een goede band, maar het is en blijft bizar dat er op elke kutscheet die ze ooit hebben uitgebracht zo massaal gestemd wordt.quote:Op woensdag 13 december 2023 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk, die hadden we nog niet gehad de afgelopen 2 uur!
Maar Fix You staat helemaal niet op die LP.quote:
Oh. Nouja ik vind ze allemaal kutquote:Op woensdag 13 december 2023 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Fix You staat helemaal niet op die LP.
Ik vind die Kasabian-cover het leukst denk ikquote:Op woensdag 13 december 2023 09:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als ik op een nummer van Alicia zou mogen stemmen denk ik dat ik deze Keys.
X&Y is vooral heel lelijk geproduceerd en een herhaling van zetten, maar de individuele nummers zijn best prima als je ze in vacuum bekijkt.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh. Nouja ik vind ze allemaal kut
Onderschat Mylo Xyloto niet. Dat was ook niet best.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt de slechtste koude plee tijd. Al die nummers op deze plaat zijn ruk. Die met Beyonce, het doodsaaie Everglow, Up&UP is ook 3x niks
Waarom zou je daar niet op mogen stemmen?quote:Op woensdag 13 december 2023 09:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als ik op een nummer van Alicia zou mogen stemmen denk ik dat ik deze Keys.
Die vind ik eigenlijk best tof geproduceerd, waardoor er naast een aantal draken ook een paar nummers op staan die wel lekker weg luisteren, m.n. Charlie Brown en Every Teardrop Is A Waterfall. Paradise en dat nummer met Rihanna zijn dan weer vreselijkquote:Op woensdag 13 december 2023 09:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Onderschat Mylo Xyloto niet. Dat was ook niet best.
Ik zou willen navragen welk nummer daar het langst bivakkeert (2001-2500)quote:Op woensdag 13 december 2023 08:56 schreef Tussle266 het volgende:
Easy stond bij Stenders 6 jaar geleden op 2199 en stond toen al 6 jaar in de Bubbling Under. Die hangt dus al 12(!!!) jaar rond deze plek?
Nouja ik zou er niet snel op stemmen..quote:Op woensdag 13 december 2023 09:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet op mogen stemmen?
Vind eigenlijk alles vanaf Viva la vida maar niksquote:Op woensdag 13 december 2023 09:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Onderschat Mylo Xyloto niet. Dat was ook niet best.
Terwijl ik die plaat eigenlijk veel beter vind dan die derde, maar toen was het al hip om een hekel aan Coldplay te hebbenquote:Op woensdag 13 december 2023 09:25 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Vind eigenlijk alles vanaf Viva la vida maar niks
Het zou me niet verbazen als dat dan Easy blijkt te zijn.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:23 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ik zou willen navragen welk nummer daar het langst bivakkeert (2001-2500)
Net zo snel voorbij als die TikTokfilmpjes.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De TikTok bonus was snel uitgewerkt voor Let's Groove.
Stond in 2013 nog in de lijst?quote:Op woensdag 13 december 2023 08:56 schreef Tussle266 het volgende:
Easy stond bij Stenders 6 jaar geleden op 2199 en stond toen al 6 jaar in de Bubbling Under. Die hangt dus al 12(!!!) jaar rond deze plek?
Wel een beetje lijkenpikkerij.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel leuk van Rihanna en Ye dat ze hier een onbekende artiest de ruimte gaven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |