Heb ik dan weer niks mee, de druktequote:Op donderdag 14 december 2023 22:53 schreef cosmosis het volgende:
Boh het enige dat ik nog op mn bucketlist heb......
Ik heb ook niet veel met enorme drukte....Maar drukte terwijl je toch je in je eigen bent en toch in de drukte, heerlijk....niets hoeft alles mag, een met je omgeving maar alleen als je de behoefte hebt, heerlijk zulke vrije omgevingen, totaal verschillend van de huidige maatschappij....quote:Op donderdag 14 december 2023 23:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb ik dan weer niks mee, de drukte
Rustiger:quote:Op donderdag 14 december 2023 23:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb ik dan weer niks mee, de drukte
Yoow Cosmosis long time no seequote:Op donderdag 14 december 2023 23:11 schreef cosmosis het volgende:
Burningman samen met @:Shii en @:DeHovenier beleven zou toch wel de perfecte crew zijn, ow en @:Puzzie en @:derest
Ja toch, dan gaan wij wel een beetje psytrance rocken!quote:Op donderdag 14 december 2023 23:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Yoow Cosmosis long time no see![]()
![]()
Maar klinkt goed![]()
Daar pas je prima in thuis, opblaaskrokodil en gaan!!!!quote:
quote:Op donderdag 14 december 2023 23:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Daar pas je prima in thuis, opblaaskrokodil en gaan!!!! [ link | afbeelding ]
Lekker losgaanquote:Op donderdag 14 december 2023 23:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja toch, dan gaan wij wel een beetje psytrance rocken!
Ik reageer altijd op muziek, ongezouten genietende mening!quote:
Op tijd naar bed dusquote:Op donderdag 14 december 2023 23:51 schreef cosmosis het volgende:
Shit alleen is het donderdag in plaats van vrijdag, morgen nog doen alsof ik werk hah
Zo Heerlijk!quote:
wat lul jequote:Op vrijdag 15 december 2023 00:10 schreef cosmosis het volgende:
Toch maar langzaam aftaaien het plebs heeft 1% van mn hersenen nodig morgenochtend om 08:00 uur.... langzaam wegzwijnen in een Boom festival track....
Slaap zacht lievelingetjes! Ooit dansen we samen op een festival ergens in de wereld!
Of niet..als je nooit samen wilt dansen is ook goed, niet zo gemeen doen hoorquote:
nah, samen dansen. Heb je een goed nummer?quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:13 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Of niet..als je nooit samen wilt dansen is ook goed, niet zo gemeen doen hoor
quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
nah, samen dansen. Heb je een goed nummer?
heul nietquote:Op vrijdag 15 december 2023 00:23 schreef cosmosis het volgende:
Haha @ 2minuut 40 dat ben jij @:DeHovenier!
Yeah!quote:Op donderdag 14 december 2023 23:21 schreef cosmosis het volgende:
Ow en zeker @:Gast_op_Afstand_GOA en....
Have funquote:
Ik wil nog steeds die bril en die oorbel.quote:
Die brilquote:Op zondag 17 december 2023 01:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds die bril en die oorbel.
Geinigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |