Bericht 11% gewijzigd door ikweethetookniet op 26-01-2024 17:53:10quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:21 schreef golfer het volgende:
Nu wel. Toen ik het vroeg nog geen link er naartoe.
https://www.instagram.com/p/C24ojnurY0e/quote:Boos en vooral verdrietig dat iemand het in zijn hoofd haalt om het graf van mijn moeder te vernielen. Wat doet dit mij pijn, dit is een rustplaats en daar moet je altijd met respect mee omgaan. Niet alleen op het graf gekalkt, maar ook delfts blauwe vaas met 200 rozen verdwenen en bordjes vernield. Enorm triest wat doet dit pijn…
Lager bestaat niet als je zoiets doet...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/C24ojnurY0e/
Ik SPUUG op dit soort volk. Walgelijke klootzakken!
Prima als je het niet eens bent met Peter, maar wees dan een vent en ga naar hem toe.
De band met zijn vader was niet zo goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:57 schreef praadje het volgende:
Triest. Maar wat me ineens opvalt is dat hij het altijd heeft over 'het graf van mijn moeder' en nooit het graf van mijn ouders. Terwijl zo te zien zijn vader daar ook ligt.
Dat vermoeden had ik inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:01 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
De band met zijn vader was niet zo goed.
Thanksquote:Op zondag 4 februari 2024 00:06 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
https://panorama.nl/artik(...)ader-was-een-kutvent
Dat is toch allang bekend? Komt binnenkort op TV. Vorig seizoen waren er al amper gasten, nu is een deel van de parken dicht en de goede parken zoals Zeeland laten ze zo min mogelijk zien.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wacht. Lees ik her artikel goed? Nog een seizoen in de maak maar van wat dan? Alles is toch geklapt
Het zal best wel langer bekend zijn, ik volg niet alles op de voet. Dus nu was het mijn moment voor verbazing.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is toch allang bekend? Komt binnenkort op TV. Vorig seizoen waren er al amper gasten, nu is een deel van de parken dicht en de goede parken zoals Zeeland laten ze zo min mogelijk zien.
Het zal wel een seizoen worden met veel kotswaardige uitspraken richting actrice Wendy, veel gegeil op een standbeeld wat op alles lijkt behalve Peter en gezever over een kasteel en brommertjes. Voorzien van hilarisch commentaar van koning Lammers en dus zeer vermakelijk!
Peter die elke aflevering weer in z’n eigen boek aan het lezen is. Steeds vaker t-shirts aan trekt met hatseflats erop voor reclame, de winkel van Wendy gaat geweldig en ik denk dat ‘te dik? Bel Dick!’ weer z’n intreden doet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het zal wel een seizoen worden met veel kotswaardige uitspraken richting actrice Wendy, veel gegeil op een standbeeld wat op alles lijkt behalve Peter en gezever over een kasteel en brommertjes. Voorzien van hilarisch commentaar van koning Lammers en dus zeer vermakelijk!
Je vergeet, een paar keer naar het graf gaan, kookboek promoten, kasteel bekijken, Mark en vul maar in gaan een biefstuk bakken, paar rondes over het park, bomen snoeien, zonvakantie tripje en daar 2 euro af te bietsen van een zonnebril en een special van een verjaardag waarbij de foute ouders zijn uitgenodigd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 05:11 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Peter die elke aflevering weer in z’n eigen boek aan het lezen is. Steeds vaker t-shirts aan trekt met hatseflats erop voor reclame, de winkel van Wendy gaat geweldig en ik denk dat ‘te dik? Bel Dick!’ weer z’n intreden doet.
Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |