abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212181808
Jaaaaaaa zin in *O* *O* *O* *O* *O*
pi_212182161
Jaaaaaa, topshow
  zaterdag 27 januari 2024 @ 00:11:26 #53
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_212183556
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 21:21 schreef golfer het volgende:
Nu wel. Toen ik het vroeg nog geen link er naartoe.
Bericht 11% gewijzigd door ikweethetookniet op 26-01-2024 17:53:10

;)
pi_212184141
Met al die nieuwe ontwikkelingen gaat dat nieuwe seizoen qua bezetting steeds minder worden, alleen die dropship muts blijft nog over.
pi_212186404
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 22:01 schreef Dutch_view het volgende:
Jaaaaaaa zin in *O* *O* *O* *O* *O*
Zininin :Y
pi_212275213
quote:
Boos en vooral verdrietig dat iemand het in zijn hoofd haalt om het graf van mijn moeder te vernielen. Wat doet dit mij pijn, dit is een rustplaats en daar moet je altijd met respect mee omgaan. Niet alleen op het graf gekalkt, maar ook delfts blauwe vaas met 200 rozen verdwenen en bordjes vernield. Enorm triest wat doet dit pijn…

https://www.instagram.com/p/C24ojnurY0e/

Ik SPUUG op dit soort volk. Walgelijke klootzakken!
Prima als je het niet eens bent met Peter, maar wees dan een vent en ga naar hem toe.
pi_212277458
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 13:49 schreef GereDathan het volgende:

[..]
https://www.instagram.com/p/C24ojnurY0e/

Ik SPUUG op dit soort volk. Walgelijke klootzakken!
Prima als je het niet eens bent met Peter, maar wees dan een vent en ga naar hem toe.
Lager bestaat niet als je zoiets doet...
:r
pi_212285876
Zeeer triest :(
pi_212287420
Triest. Maar wat me ineens opvalt is dat hij het altijd heeft over 'het graf van mijn moeder' en nooit het graf van mijn ouders. Terwijl zo te zien zijn vader daar ook ligt.
  zondag 4 februari 2024 @ 00:01:01 #60
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_212287485
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 23:57 schreef praadje het volgende:
Triest. Maar wat me ineens opvalt is dat hij het altijd heeft over 'het graf van mijn moeder' en nooit het graf van mijn ouders. Terwijl zo te zien zijn vader daar ook ligt.
De band met zijn vader was niet zo goed.
pi_212287499
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 00:01 schreef kloon_bassie het volgende:

[..]
De band met zijn vader was niet zo goed.
Dat vermoeden had ik inderdaad.
  zondag 4 februari 2024 @ 00:06:46 #62
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_212287585
quote:
99s.gif Op zondag 4 februari 2024 00:01 schreef praadje het volgende:

[..]
Dat vermoeden had ik inderdaad.
https://panorama.nl/artik(...)ader-was-een-kutvent
  woensdag 7 februari 2024 @ 19:24:08 #64
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_212336255

De rechtszaak over mogelijke belastingfraude door realityster Peter Gillis start op 19 maart met een regiezitting. Dat bevestigt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) aan het ANP na een bericht hierover van RTL Boulevard.

De Fiscale Inlichtingen- en Opsporingsdienst (FIOD), de opsporingsdienst van de Belastingdienst, deed vier jaar geleden een inval bij verschillende parken van Gillis. In juli werd bekend dat het OM de vakantieparkeigenaar zou gaan vervolgen voor belastingfraude.

"De verdenkingen betreffen het niet juist voeren en bewaren van de administratie, het verstrekken van onjuiste of onvolledige informatie aan de Belastingdienst en het niet (tijdig) doen van aangifte van vennootschapsbelasting", zei het OM toen.

Tegen de realityster loopt ook een strafrechtelijk onderzoek voor meerdere vermeende mishandelingen van zijn ex-partner Nicol Kremers. Wanneer die zaak voor de rechter komt, is nog niet bekend. Het OM verwacht hierover binnenkort meer bekend te kunnen maken.

Rechtszaak Peter Gillis over belastingfraude bij vakantieparken start 19 maart

Peter moet even investeren in Nipple covers o|O
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_212513416
https://www.nu.nl/achterk(...)komstandigheden.html

Zijn meest trouwe werknemer weg gejaagd, auw.
speak only if it improves the silence.
pi_212513827
Hij had beter die RLS niet moeten beginnen. Sindsdien een en al ellende.
  dinsdag 20 februari 2024 @ 18:26:09 #67
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_212514018
#teamSamir
absoluut.

Op AD staat dat het om Samir gaat (en nog wat meer info): https://www.ad.nl/show/pe(...)mer-maakte~a970d8d0/
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_212518693
Samir gaat hem slope, wat een held! *O*
pi_212518780
Wacht. Lees ik her artikel goed? Nog een seizoen in de maak :o maar van wat dan? Alles is toch geklapt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_212518969
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wacht. Lees ik her artikel goed? Nog een seizoen in de maak :o maar van wat dan? Alles is toch geklapt
Dat is toch allang bekend? Komt binnenkort op TV. Vorig seizoen waren er al amper gasten, nu is een deel van de parken dicht en de goede parken zoals Zeeland laten ze zo min mogelijk zien.

Het zal wel een seizoen worden met veel kotswaardige uitspraken richting actrice Wendy, veel gegeil op een standbeeld wat op alles lijkt behalve Peter en gezever over een kasteel en brommertjes. Voorzien van hilarisch commentaar van koning Lammers en dus zeer vermakelijk!
pi_212518985
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:43 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat is toch allang bekend? Komt binnenkort op TV. Vorig seizoen waren er al amper gasten, nu is een deel van de parken dicht en de goede parken zoals Zeeland laten ze zo min mogelijk zien.

Het zal wel een seizoen worden met veel kotswaardige uitspraken richting actrice Wendy, veel gegeil op een standbeeld wat op alles lijkt behalve Peter en gezever over een kasteel en brommertjes. Voorzien van hilarisch commentaar van koning Lammers en dus zeer vermakelijk!
Het zal best wel langer bekend zijn, ik volg niet alles op de voet. Dus nu was het mijn moment voor verbazing.

En je hebt gelijk. Het zal wel saai de narcistische familieman-serie worden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_212519548
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:43 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Peter die elke aflevering weer in z’n eigen boek aan het lezen is. Steeds vaker t-shirts aan trekt met hatseflats erop voor reclame, de winkel van Wendy gaat geweldig en ik denk dat ‘te dik? Bel Dick!’ weer z’n intreden doet.
pi_212519564
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 05:11 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]
Peter die elke aflevering weer in z’n eigen boek aan het lezen is. Steeds vaker t-shirts aan trekt met hatseflats erop voor reclame, de winkel van Wendy gaat geweldig en ik denk dat ‘te dik? Bel Dick!’ weer z’n intreden doet.
Je vergeet, een paar keer naar het graf gaan, kookboek promoten, kasteel bekijken, Mark en vul maar in gaan een biefstuk bakken, paar rondes over het park, bomen snoeien, zonvakantie tripje en daar 2 euro af te bietsen van een zonnebril en een special van een verjaardag waarbij de foute ouders zijn uitgenodigd.

Op en top genieten en een stukje beleving.
pi_212519568
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 05:44 schreef Drass het volgende:

[..]
…paar rondes over het park..
Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter, Jan-Pieter
pi_212520035
Ja... misschien ga ik dit seizoen niet kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')