quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Coco op 13-12-2023 21:05:40 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Zou wel heel lang moeten nadenken, maar op dit moment zeg ik nee. Vind het voor een weekend leuk en heb een beetje levendigheid wel nodig, maar er is daar weinig ontkomen aan.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij naar Amsterdam voor de grote liefde verhuizen?
Hoe praat je met een provincie? Je praat dan tegen de muren van het provinciehuis?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Brabant kan alleen met Brabant praten
Stukje socially awkward. Ik kan gewoon met elke provincie praten
Snap ik. Als het niet bij je past, dan is het gewoon echt een groot offer.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou wel heel lang moeten nadenken, maar op dit moment zeg ik nee. Vind het voor een weekend leuk en heb een beetje levendigheid wel nodig, maar er is daar weinig ontkomen aan.
Dat is noch Gelderland, noch Brabant toch?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gorinchem en onder te pruimen. Bovenin, de boeren en gelovigen, vreselijk.
Ik zou het als provinciaal ook wel lastig vinden, al zou het geen definitief “nee” zijn direct. Ook geen “ja” overigens.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou wel heel lang moeten nadenken, maar op dit moment zeg ik nee. Vind het voor een weekend leuk en heb een beetje levendigheid wel nodig, maar er is daar weinig ontkomen aan.
Klopt. Wel leuke plekken daar en vermaak me er ook wel. Mijn oom woonde een tijd randje Amsterdam noord, dan zit je met 10 minuten ook tussen de weilanden. Maar stukje bos is ook wel lekker.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snap ik. Als het niet bij je past, dan is het gewoon echt een groot offer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |