BB vind ik eigenlijk vrij lomp. Een goede bakker zal ze vast lekkerder maken, maar het blijft weinig subtiel. Vlaai van een bakker kan fantastisch zijn. Goed worstenbrood ook natuurlijk. Alles gemaakt door goede bakkers is lekkerquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil wel door voor die Bossche bol of nog meer doorrijden voor de Limburgse vlaai.
Hajeequote:
Haie zeggen ze hier in midden/noord Limburg, hoie in het zuiden dacht ik.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hajee(vind ik wel een leuk woord, even denken welke streek dit is, Oosten denk ik.)
Ik ben echt wel honderd keer in Brabant (en iets minder keer in Limburg) geweest. Maar altijd voor feestjes, uitgaan en terrasjes. Dus al dat gebak, zoals zij het alleen echt maken, ken ik nog steeds niet. Zo suf.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
BB vind ik eigenlijk vrij lomp. Een goede bakker zal ze vast lekkerder maken, maar het blijft weinig subtiel. Vlaai van een bakker kan fantastisch zijn. Goed worstenbrood ook natuurlijk. Alles gemaakt door goede bakkers is lekker.
Spreek je dat uit als Ha-jee of Hoiiii?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haie zeggen ze hier in midden/noord Limburg, hoie in het zuiden dacht ik.
Hihi meer als haai-eh en hoi-ehquote:
Kruisbessen-schuimvlaaiquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben echt wel honderd keer in Brabant (en iets minder keer in Limburg) geweest. Maar altijd voor feestjes, uitgaan en terrasjes. Dus al dat gebak, zoals zij het alleen echt maken, ken ik nog steeds niet. Zo suf.
Balen man, beterschap !quote:Op woensdag 13 december 2023 19:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hei hei
@:Gibson88 Nu ben ik wat pipjes
“Ze is echt leuk, ik zweer”quote:Op woensdag 13 december 2023 19:27 schreef Gibson88 het volgende:
Och Jezus wat een intro, wat zijn dit voor een wezens
De meeste zijn vrij progressief in NL, dus denk dat het wel meevaltquote:Op woensdag 13 december 2023 19:29 schreef NoCigar het volgende:
Ze hoeft het niet te zijn maar moet het uiteraard welworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |