Die ken ik, die zijn helemaal niet zo verkeerd voor een supermarktburger.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik trek die fabrieksvorm slecht
[ afbeelding ]
Precies! Maar dan wel ff re-shapenquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ken ik, die zijn helemaal niet zo verkeerd voor een supermarktburger.
Het besef kwam laterquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
...Als dit maar goed gaat....
Nee, deze is toch echt wat vollerquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is het weer zo’n minimalistische boom?
quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het besef kwam later![]()
Nou ja, altijd gezellig wat nieuw volk
Niet seizoensgebonden treurwilg, ik heb ze niet gezien, maar ik lees de folders te weinig.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb een maand geleden een treurwild ledlamp boom gekocht bij de Lidl ,vast bedoeld voor kerst maar hij is te leuk daarvoor
Mooitje. Die pik ik even voor in de OP, maar we verwachten ook nog wat echte foto's van jouw kittens natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
![]()
[..]![]()
![]()
Even van Google gehaald, maar zoiets gaat het worden en de andere is zwart![]()
Bijzonder beest wel om te zien...
[ afbeelding ]
beautyquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
![]()
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een mooi beestje is dat!quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
![]()
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
1 voor jouw en de ander voor Jobiuwquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ze liever in deze vorm:
[ afbeelding ]
Ik zag em vorig jaar op internet en toen waren ze nergens te vinden., nu ook niet meer , mijn moeder heeft er ook meteen twee gekochtquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet seizoensgebonden treurwilg, ik heb ze niet gezien, maar ik lees de folders te weinig.
1 voor mij, 1 voor de schildpaddenquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
1 voor jouw en de ander voor Jobiuw
Nice...ik ben gek op kattenquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
Deze zijn van Jobi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke beestjesquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
Deze zijn van Jobi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel apart idd. Dat heb je bij honden niet volgens mij.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuke beestjes
Best apart dat katten in zoveel kleuren en maten komen
Zijn ze op batterij of stroom? Ik zoek eigenlijk al een tijdje naar leuke lichtjes voor in de gang, maar heb daar geen stroom, dus het liefst iets op batterij.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag em vorig jaar op internet en toen waren ze nergens te vinden., nu ook niet meer , mijn moeder heeft er ook meteen twee gekocht
Oops verkeerd gekwoot...quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
Deze zijn van Jobi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooohhh!quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
Deze zijn van Jobi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een treurwilg met een stekker ...quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn ze op batterij of stroom? Ik zoek eigenlijk al een tijdje naar leuke lichtjes voor in de gang, maar heb daar geen stroom, dus het liefst iets op batterij.
Er zijn wel vreemdere dingen met een stekkerquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een treurwilg met een stekker ...
Die hebben dan weer wel veel rassen.... katten waarschijnlijk ook wel..quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel apart idd. Dat heb je bij honden niet volgens mij.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn wel vreemdere dingen met een stekker
Zeker veel kattenrassenquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die hebben dan weer wel veel rassen.... katten waarschijnlijk ook wel..
ik heb er geen verstand van
Probeer het eensquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Relluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
En als ik poesenpicks ga plaatsen is het ook weer niet goed
Je kansen inschatten en voors en tegens afwegen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn koffie is op... Grrrrr overkomt me nooit, ik ben een groot inkoper qua koffie...
Nu zit ik met een dilemma.... Ga ik er nog uit? Of kan ik dit overleven?
Roep SBE ook even dan, die houdt ook wel van relletjequote:Op dinsdag 12 december 2023 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Relluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
En als ik poesenpicks ga plaatsen is het ook weer niet goed
1, Morgenvroeg 7:15 op het werkquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kansen inschatten en voors en tegens afwegen.
1. Wanneer heb je weer kans op een bak koffie?
2. Wanneer moet je anders naar de winkels?
3. Heb je iets anders te drinken in huis?
Heb je cichorei in de tuin?quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn koffie is op... Grrrrr overkomt me nooit, ik ben een groot inkoper qua koffie...
Nu zit ik met een dilemma.... Ga ik er nog uit? Of kan ik dit overleven?
Graag gedaan. Tot straks!quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
1, Morgenvroeg 7:15 op het werk
2. Ik kan het wel een paar dagen uit houden zonder winkelen
3. Genoeg, maar daar heb ik natuurlijk nu geen zin in.
Ok, duidelijk... Tot straks
Deze pak ik nog even mee...quote:
Op stroom , het zijn boompjesquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn ze op batterij of stroom? Ik zoek eigenlijk al een tijdje naar leuke lichtjes voor in de gang, maar heb daar geen stroom, dus het liefst iets op batterij.
Ja treurwildjes.quote:
Herkenbaar dusquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja treurwildjes.
Ik heb ook eens zo'n boompje gehad, werd rond kerst verkocht, maar ik had hem het hele jaar door staan.
Ik ga toch die folder van Lidl eens in de gaten houden.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Herkenbaar dus![]()
![]()
Ze zijn veel te leuk voor alleen Kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |