Ja, is wel een muzikale legend ofc!quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jammer dat ie in de top 2000 zi marginaal is geworden
ik weet niet of je mij bedoelt maar ik vind hem helemaal niks. Vervelende chipmunk stem.quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie was hier ook alweer de Bruno Mars hater?
Diegene zei steeds Bruno Sars. Was jij niet meen ikquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik weet niet of je mij bedoelt maar ik vind hem helemaal niks. Vervelende chipmunk stem.
klopt, ik dacht ook niet dat je mij bedoeldequote:Op dinsdag 12 december 2023 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Diegene zei steeds Bruno Sars. Was jij niet meen ik
Haten op de Stonesquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
Toch jammer dat deze er dan niet instaat en veel stones nummer die ik geen zak aan vind dan weer wel. tja.
er zijn genoeg stones nummers die ik goed vind hoor, maar zo zijn er ook genoeg die van mij niet zo hoeven. Over het algemeen kan ik ze overigens wel goed hebbenquote:
Ik zeg nooit Bruno Sars maar vind zijn muziek wel vrij ruk ja.quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Diegene zei steeds Bruno Sars. Was jij niet meen ik
Dat heb ik nu met Queenquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
er zijn genoeg stones nummers die ik goed vind hoor, maar zo zijn er ook genoeg die van mij niet zo hoeven. Over het algemeen kan ik ze overigens wel goed hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |