Uiteraard!quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:38 schreef Sally het volgende:
Oehhhh... toch fijn dat er aan de dames gedacht wordt
Die blote kerstman zeker?quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:38 schreef Sally het volgende:
Oehhhh... toch fijn dat er aan de dames gedacht wordt
Haha. Die ik zelf in de OP had geplaatst...?quote:
Ik wil geen knobbeltje.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha. Die ik zelf in de OP had geplaatst...?
Nee - de TT![]()
Ook niet die van Lenny?quote:
Whehehehe.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hou niet zo van verkleinwoordjes
Dat moet je dan maar met Stiggs opnemenquote:
Zal jou eens opnemenquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar met Stiggs opnemen
Dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook niet die van Lenny?
quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar met Stiggs opnemen
Wil jij die dan?quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal.
[..]
Jij gaat natuurlijk voor de tongetjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Wil jij die dan?
Wat wil ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Wil jij die dan?
OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hoe is het met jouw knobbeltje dan?quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind dit een raar gesprek en krijg de kriebels van de gebruikte woorden
Die trekt zich terug als hij dat woord hoortquote:Op dinsdag 12 december 2023 15:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw knobbeltje dan?
quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die trekt zich terug als hij dat woord hoort
Eh....quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Krijg je nou het knobbeltje van @:Sally ?
Genotsheuvel dan?quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die trekt zich terug als hij dat woord hoort
Nou, dan wil ik die van jou wel.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh....
Had het meer tegen jou, tegenover je reactie dat je geen knobbeltje wilde
Doet mij denken aan apré ski.quote:
Als je flink drinkt dan kan je er wel komen jaquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Doet mij denken aan apré ski.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |