Ik ga alvast een uitkering aanvragen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Bubbling under moet blijven!
We maken van heel december gewoon een rustmaand
Wel eerst je scriptie schrijven!quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga alvast een uitkering aanvragen.
Ja het is werktechnisch wel afleidend zo'n extra lijst. Gelukkig ben ik vrij in week 53.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Bubbling under moet blijven!
We maken van heel december gewoon een rustmaand
Amen. We gaan Genesis gewoon herschrijvenquote:Op dinsdag 12 december 2023 11:33 schreef Cassa95 het volgende:
Na 11 maanden hard werken, maakten de muziekgoden van de twaalfde maand een rustmaand waarin men mag samenkomen om de vele goede muziek te eren met zijn allen.
Graag, want het is nou ook niet echt motiverend verder om wel wat te doenquote:Op dinsdag 12 december 2023 11:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Amen. We gaan Genesis gewoon herschrijven
Bel jij Peter Gabriel even?quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Amen. We gaan Genesis gewoon herschrijven
Ik heb delen van de afgelopen 11 maanden soms wel iets gedaan.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Graag, want het is nou ook niet echt motiverend verder om wel wat te doen
Correct. Altijd maar werken moet gewoon in je aard liggenquote:Op dinsdag 12 december 2023 11:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb delen van de afgelopen 11 maanden soms wel iets gedaan.
Ik vind het wel mooi zo
Gelukkig staat het origineel van Stevie Nicks nog wel in de hoofdlijst.quote:
Het is net als onze drie prinsesjes.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct. Altijd maar werken moet gewoon in je aard liggen
Fanclub is niet groot genoeg, en misschien toch wat kannibalisme tussen de verschillende nummersquote:Op dinsdag 12 december 2023 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch opvallend dat Miley 3 noteringen heeft gehad, maar in totaal maar 1 jaar niet bij de laatste 100 stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |