Nee hoor, dat hoeft niet stiekem.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Stiekem is deze versie fijner dan bv. de Nina Simone versie
Komen weinig albumversies volgens mij in deze Extra 500 he.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk lange versie bij deze
Stiekem komt pas over 2 weken.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Stiekem is deze versie fijner dan bv. de Nina Simone versie
Hoe heette die van Tuintje in mijn Hart ook alweer?quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Schijnt een goeie mix te zijn met rap van Jay-Z
Hazesquote:Op dinsdag 12 december 2023 10:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoor toch liever Hazes over laatste rondjes.
Mi Rowsu?quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:47 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Hoe heette die van Tuintje in mijn Hart ook alweer?
Hazes is in zn genre gewoon kwaliteit.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hazes![]()
Veel foute kroegmuziek trek ik nog wel maar bij Hazes trek ik de streep.
Oh ja dat nummer is wel echt vreselijk.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:47 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Hoe heette die van Tuintje in mijn Hart ook alweer?
Zou hij een voorzittersdramabonus hebben gekregen?quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vond Jan Smit leuker toen hij nog voorzitter was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop