En daad?quote:
Ik weet niet hoe jouw zoekgeschiedenis is, maar dat krijg ik nou nooit.quote:Op dinsdag 12 december 2023 08:19 schreef herverwijderd het volgende:
Lekker trainnen met een penispomp toch. Of ik kan je als je wil wat van de penisvergrotingspillenspam sturen die ik krijg?
Ik zoek altijd naar penisvergrotingspillen. Hoezo?quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw zoekgeschiedenis is, maar dat krijg ik nou nooit.
Nou ja, dat bedoel ik. Ik niet.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:45 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik zoek altijd naar penisvergrotingspillen. Hoezo?
Ik doe het veel met size queens, dus ja.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoel ik. Ik niet.
Ik ben tevreden en de dames klagen niet.
Na een initieel teleurgestelde blik, fleuren ze al gauw op als hij gaat staan.
Nog steeds niet groot, maar ze hebben toch liever dat hij de kantjes raakt, dan de bodem van de put.
Uiterlijk vertoon.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:01 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik doe het veel met size queens, dus ja.
Te groot en het kan soms pijn doen. Volgens je zusjequote:Op dinsdag 12 december 2023 14:10 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Uiterlijk vertoon.
Boven de 17 cm kan je vaak al niet eens balls deep.
Ik weet niet hoe groot die al heeft gehad en wat ze kan hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Te groot en het kan soms pijn doen. Volgens je zusje
quote:Op dinsdag 12 december 2023 05:11 schreef JAM het volgende:
Zie, vroeger had ik een overweldigend gemacht. Nu ben ik ouder geworden, en ik zweer het bij de heer zijn kruis, mijn penis is geslonken. Kleiner, slapper. Hoe kan dat nu? Nachtelijke erecties krijg ik nog wel (ik wordt er zelfs nog eens van wakker) maar het staat in geen enkele vergelijking tot het apparaat waar ik ooit eens het gezag over spreken mocht. Wat nu? Raad en daad, gaarne.
Dit ja. Maar ook als je de slurf niet vaak meer gebruikt dan krimpt hij wat in. Vooral als het een slurf van bloed is.quote:Op dinsdag 12 december 2023 08:33 schreef Marsenal het volgende:
Kan het zijn dat je buik en benen dikker zijn geworden, en het een kwestie van perspectief is?
man ik had graag dat ie van mij 20 cm was.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:49 schreef vosss het volgende:
Hoe oud ben je TS?
Bij mij begon het rond mijn 40ste.
Inmiddels is het schronken gestopt, dus ik heb nog maar een schamele 20cm over. Beetje jammer dat wel, maargoed, ik heb er mee leren leven.
kracht trainen,L-citruline en boron 9mg per dagquote:Op dinsdag 12 december 2023 05:11 schreef JAM het volgende:
Zie, vroeger had ik een overweldigend gemacht. Nu ben ik ouder geworden, en ik zweer het bij de heer zijn kruis, mijn penis is geslonken. Kleiner, slapper. Hoe kan dat nu? Nachtelijke erecties krijg ik nog wel (ik wordt er zelfs nog eens van wakker) maar het staat in geen enkele vergelijking tot het apparaat waar ik ooit eens het gezag over spreken mocht. Wat nu? Raad en daad, gaarne.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |