De puntenaantallen van Ajax sloegen ook nergens op toen.. denk dat z’n beste jaar qua punten het jaar was dat eindigde bij de Graafschap..quote:Op maandag 11 december 2023 20:51 schreef DeeBee het volgende:
Frank de Boer al na half jaar ontslagen als coach van Al-Jazira - https://nos.nl/l/2501248
Ach, Frons
Verbazingwekkend hoe weinig deze man ervan kan. Hoe slecht was de Kleredivisie wel niet toen hij met Ajax titels haalde...
Gered door blessures, waardoor die gedwongen werd logische opstellingen te maken.quote:Op maandag 11 december 2023 20:51 schreef DeeBee het volgende:
Frank de Boer al na half jaar ontslagen als coach van Al-Jazira - https://nos.nl/l/2501248
Ach, Frons
Verbazingwekkend hoe weinig deze man ervan kan. Hoe slecht was de Kleredivisie wel niet toen hij met Ajax titels haalde...
Frans van Seumeren.quote:Op maandag 11 december 2023 21:57 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Welke Nederlandse clubvoorzitter zien we dit ook weleens doen?
Je creditcard geven en de baas dagje naar Milaan sturen?quote:Op maandag 11 december 2023 22:38 schreef Tjacka het volgende:
In de tijd dat wij wss naar Italië gaan dit jaar is ook de Giro
Hoe kan ik de baas slim bespelen?
In welke regio zitten jullie? Mogelijk kun je het combineren met een dagje naar een bepaalde stad of juist de bergen in.quote:Op maandag 11 december 2023 22:38 schreef Tjacka het volgende:
Wat zou je graag willen zien?quote:Op maandag 11 december 2023 22:38 schreef Tjacka het volgende:
Zo vroeg zijn we er nog niet. Wij gaan rond hemelvaart die kant opquote:Op maandag 11 december 2023 22:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je creditcard geven en de baas dagje naar Milaan sturen?
Beetje de traditionele roadtrip. Como, Milaan, Pisa, Florence, misschien Rome (want ik wil eigenlijk wel graag naar de Sint Pieter) , Napels en Pompeï etc. en dan naar de Amalfi Kust en dan weer naar Nederland en misschien via Venetie, maar daar ben ik al twee keer geweest en ik heb niks met die stad. Maar ik weet niet wat de baas wiltquote:Op maandag 11 december 2023 23:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In welke regio zitten jullie? Mogelijk kun je het combineren met een dagje naar een bepaalde stad of juist de bergen in.
Ik moet het niet te mooi maken eigenlijk. Want ik moet wel nog mijn schakelrijbewijs halen voor mei en ik ben nog niet begonnen met lessenquote:Op maandag 11 december 2023 23:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat zou je graag willen zien?
Ik zou gewoon open kaart spelen, mooi camping/hotel/huisje zoeken via Booking en zeggen dat je dat leuk lijkt.
Zo plannen dat ze rond 4 uur s middags langskomen. Kan je lekker lunchen, picknickmand mee met een wijntje en wat snacks en een mooi plekje scouten.
Zo heb ik mijn vrouw zover gekregen om naar de Ronde te gaan dit jaar
Ben je zo onvervangbaar?quote:Op maandag 11 december 2023 23:30 schreef Tjacka het volgende:
Maar het is wel zo serieus dat ik morgen aan mijn baas ga vragen of ze mij 3 weken missen kunnen in mei.
Maar je kan al automaat rijden? Dan komt dat wel goedquote:Op maandag 11 december 2023 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet het niet te mooi maken eigenlijk. Want ik moet wel nog mijn schakelrijbewijs halen voor mei en ik ben nog niet begonnen met lessen
¤2500quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast voorsorterend op BBB aan de macht zometeen, die levert natuurlijk de nieuwe LNV-minister en dan wordt het helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat kan Piet Adema wel?
Niets lukt bij hem. Dramatisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |