Dat wordt nog een spannende date dan.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik las op internet dat rode schoenen een kenmerk van de illuminati zijn
Neequote:Op dinsdag 12 december 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Panama Jacks, leek het
Draag jij die @:3rr0r
Genoteerdquote:
Dat zijn inderdaad vaak mensen waarvan je vaak denkt dat het je collega zou kunnen zijn!quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vraag me af of de gaycommunity soms geklaagd heeft dat ze wel erg overdreven haais hadden vorig seizoen. Dit seizoen zijn ze bijna allemaal best prima.
De haais van gisteren vind ik ook wel okay, tja die flap-oor vond ik dan weer wat eng en issue maar die andere was vrij normaal en had ik geen 'haai' gegevenquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vraag me af of de gaycommunity soms geklaagd heeft dat ze wel erg overdreven haais hadden vorig seizoen. Dit seizoen zijn ze bijna allemaal best prima.
Hij wilde vragen om een Hollandse jongen maar is te netjes om dit te doenquote:
Vorig seizoen was een soort van drek contestquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moest al aan je denkenquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Tantra
Balans
Klankschaald @:dkup
Steentjes aaien
Ascendant
Rudolf Steiner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |