Ik zie het hem idd doenquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:51 schreef Felagund het volgende:
En dan een niet-eerlijke dobbelsteen gebruiken.
Haha, dat zou tamelijk geniaal zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:51 schreef Felagund het volgende:
En dan een niet-eerlijke dobbelsteen gebruiken.
Nee inderdaad. Maar nu hij het heeft gezegd zie je het wel soort van, maar nooit als eerste gedacht.quote:
PDD-NOS staat voor Pervasive Developmental Disorder Not Otherwise Specified (pervasieve* ontwikkelingsstoornis, niet anderszins omschreven).quote:
Gelderland gruwelquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ede, komt wel erg dichtbij. Verklaart ook direct het kerkelijke
Hij is liever dan ik dachtquote:
Niets mis met Gelderland, de mooiste provincie.quote:
Lekker a la Candlelightquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn stem ging omhoog bij het gedicht voorlezen, hij had hem juist wat omlaag moeten doen
neenquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:58 schreef Gibson88 het volgende:
Gaan haai en haai Ja tegen elkaar zeggen >?
Om te wonen? Of iemand daten?quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je moet kiezen, Brabant of Gelderland?
Jesse wil wel en die ander niet.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:58 schreef Gibson88 het volgende:
Gaan haai en haai Ja tegen elkaar zeggen >?
quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:01 schreef DKUp het volgende:
Nog meer Brabant want we hebben ze nog niet genoeg in dit programma.
Ik ook wel @Pisces29quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Allebei ben ik wel benieuwd naar nu
Ze hebben ze opgespaard. Viel al op de laatste tijd, weinig zachte g.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:01 schreef DKUp het volgende:
Nog meer Brabant want we hebben ze nog niet genoeg in dit programma.
Andere streek zo leert de atlas ons.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:00 schreef Felagund het volgende:
Geldrop of Den Bosch, bijna hetzelfde.
Vorig jaar Schijtmegenquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hebben ze opgespaard. Viel al op de laatste tijd, weinig zachte g.
Om te wonen geen van twee, met mes op de keel dan Brabant.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Allebei ben ik wel benieuwd naar nu
Dit verzin je gewoon om ons te jennenquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om te wonen geen van twee, met mes op de keel dan Brabant.
Daten ook niet. Reistijd.![]()
Heb wel een ex uit Gelderland die elke dag roept hoe zielsgelukkig hij is nu hij in de randstad woont.
"Nice" mist nog.quote:
Ik ben altijd na een dagje Amsterdam blij dat ik weer thuis kom in de rust en natuur. Vooral als je voorbij Barneveld dat hele stuk Veluwe krijgt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Heb wel een ex uit Gelderland die elke dag roept hoe zielsgelukkig hij is nu hij in de randstad woont.
Gorinchem en onder te pruimen. Bovenin, de boeren en gelovigen, vreselijk.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dit verzin je gewoon om ons te jennen![]()
Zou jij naar Amsterdam voor de grote liefde verhuizen?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben altijd na een dagje Amsterdam blij dat ik weer thuis kom in de rust en natuur. Vooral als je voorbij Barneveld dat hele stuk Veluwe krijgt.
Bedankt voor je antwoord wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |