Vorig jaar Schijtmegenquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hebben ze opgespaard. Viel al op de laatste tijd, weinig zachte g.
Om te wonen geen van twee, met mes op de keel dan Brabant.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Allebei ben ik wel benieuwd naar nu
Dit verzin je gewoon om ons te jennenquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om te wonen geen van twee, met mes op de keel dan Brabant.
Daten ook niet. Reistijd.![]()
Heb wel een ex uit Gelderland die elke dag roept hoe zielsgelukkig hij is nu hij in de randstad woont.
"Nice" mist nog.quote:
Ik ben altijd na een dagje Amsterdam blij dat ik weer thuis kom in de rust en natuur. Vooral als je voorbij Barneveld dat hele stuk Veluwe krijgt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Heb wel een ex uit Gelderland die elke dag roept hoe zielsgelukkig hij is nu hij in de randstad woont.
Gorinchem en onder te pruimen. Bovenin, de boeren en gelovigen, vreselijk.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dit verzin je gewoon om ons te jennen![]()
Zou jij naar Amsterdam voor de grote liefde verhuizen?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben altijd na een dagje Amsterdam blij dat ik weer thuis kom in de rust en natuur. Vooral als je voorbij Barneveld dat hele stuk Veluwe krijgt.
Bedankt voor je antwoord wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |