quote:Op donderdag 14 december 2023 09:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wel grappig, tijdens de geboorte van mijn zoontje 4 jaar terug was het Ajax tegen PAOK volgens mij. 2-2 als ik het me goed herinner..
edit; even opgezocht, en idd 2-2. Huiskamervraag; wie maakte de eerste goal voor PAOK?
Was dit Bisewar?quote:Op donderdag 14 december 2023 09:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wel grappig, tijdens de geboorte van mijn zoontje 4 jaar terug was het Ajax tegen PAOK volgens mij. 2-2 als ik het me goed herinner..
edit; even opgezocht, en idd 2-2. Huiskamervraag; wie maakte de eerste goal voor PAOK?
Akpom.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
wat?quote:
Veel succes!quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Ik mis de wedstrijd vandaag waarschijnlijk. Vrouw moet zo nodig nét waarschijnlijk vandaag gaan bevallen
Veel geluk gewenst! Dit zijn de mooie dingen in het leven ipv strijden voor een conference league ticketquote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Ik mis de wedstrijd vandaag waarschijnlijk. Vrouw moet zo nodig nét waarschijnlijk vandaag gaan bevallen
Ben je verloskundige dan ?quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Haha truequote:Op donderdag 14 december 2023 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel geluk gewenst! Dit zijn de mooie dingen in het leven ipv strijden voor een conference league ticket
Misschien puf ik wel even hard mee als Brobbey weer een dot van een kans mistquote:Op donderdag 14 december 2023 13:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ben je verloskundige dan ?
Gewoon facetimen tijdens de wedstrijd
Veel geluk/sterkte. Hopen voor mevrouw Black-Death dat Akpom niet scoort, anders moet ze over 4 jaar de kleine Chuba naar school brengen.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Mijn huiskleur is minder black dan mijn username doet vermoedenquote:Op donderdag 14 december 2023 13:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Veel geluk/sterkte. Hopen voor mevrouw Black-Death dat Akpom niet scoort, anders moet ze over 4 jaar de kleine Chuba naar school brengen.
Van die rode bakstenen zekerquote:Op donderdag 14 december 2023 13:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mijn huiskleur is minder black dan mijn username doet vermoeden
Mooi man. Alvast van harte!quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Hoop voor hem dat ze ook Martha uit de buurt van de 16 houden danquote:Op donderdag 14 december 2023 13:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Veel geluk/sterkte. Hopen voor mevrouw Black-Death dat Akpom niet scoort, anders moet ze over 4 jaar de kleine Chuba naar school brengen.
Sunday, doe nou voorzichtig met Jari. Straks breekt hij zn schouder nogquote:
"De UEFA zuigt" aflevering zoveel.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:23 schreef tong80 het volgende:
Ajax wilde vlak voorafgaand aan het Europa Leagueduel tegen AEK Athene het Champions Leagueduel van Ajax Vrouwen op bezoek bij Bayern München live uitzenden in het stadion, maar de UEFA heeft hier een stokje voor gestoken. 'Het live uitzenden van de wedstrijd tussen Bayern München en Ajax Vrouwen zou goede promotie zijn voor het vrouwenvoetbal. Helaas zette de Uefa daar een streep door. Kennelijk richt de Europese voetbalbond zich liever op andere zaken. Een gemiste kans', aldus Fabian Nagtzaam, directeur-bestuurder van SV Ajax.
https://www.msn.com/nl-nl(...)4aef78b69789c1&ei=10![]()
Maar gelukkig willen ze de regels weer zo aanpassen dat de huidige corrupte voorzitter extra lang mag blijvenquote:Op donderdag 14 december 2023 16:10 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
"De UEFA zuigt" aflevering zoveel.
Glory hunterquote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Ren Brobbey, ren!quote:Op donderdag 14 december 2023 17:58 schreef Paul het volgende:
Ik gaan zo naar ACda en de munnik in ziggodome
Moet dat klote ajax ook spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |