Jammer dat Godts ook geblesseerd is, ik zou niet zo snel weten wie er rechts voorin moet, misschien met Gaaei als wingback spelen of zo.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:08 schreef Black-Death het volgende:
Mag Forbs het eens 90 minuten op links proberen.
Kan me niet voorstellen dat Mikautadze opeens een basisplek gaat krijgen.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:00 schreef Bofjijff het volgende:
We hadden al niet veel keuze.. zal wel forbs vanaf links worden, hlynsson of mikautadze rechts en akpom 10. Veel meer smaken zijn er niet denk?
Alleen de eerste bedoel je. En dan niet te vergeten dat hij het ook vaak genoeg niet laat zien in zulke wedstrijdenquote:Op woensdag 13 december 2023 14:50 schreef Tarado het volgende:
Geen Berghuis, geen Bergwijn, vooral de eerste ga je wel missen denk ik.
Ik had Bergwijn er ook liever bij gehad hoor, niet in grote vorm maar desondanks.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alleen de eerste bedoel je. En dan niet te vergeten dat hij het ook vaak genoeg niet laat zien in zulke wedstrijden
denk het ook niet, zal wel akpom worden als 10 en hlynsonn rechts. Maar veel opties zijn er niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Mikautadze opeens een basisplek gaat krijgen.
Veel voorspoed toegewenst!quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Ik mis de wedstrijd vandaag waarschijnlijk. Vrouw moet zo nodig nét waarschijnlijk vandaag gaan bevallen
Misschien maar beter.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Ik mis de wedstrijd vandaag waarschijnlijk. Vrouw moet zo nodig nét waarschijnlijk vandaag gaan bevallen
Wel grappig, tijdens de geboorte van mijn zoontje 4 jaar terug was het Ajax tegen PAOK volgens mij. 2-2 als ik het me goed herinner..quote:Op donderdag 14 december 2023 08:57 schreef dimmak het volgende:
[..]
Misschien maar beter.Zet hem op!
Succes!quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Chuba Chuba Hop Hop Hopquote:Op donderdag 14 december 2023 09:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wel grappig, tijdens de geboorte van mijn zoontje 4 jaar terug was het Ajax tegen PAOK volgens mij. 2-2 als ik het me goed herinner..
edit; even opgezocht, en idd 2-2. Huiskamervraag; wie maakte de eerste goal voor PAOK?
succes!quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Logisch, je kan als vrouw alleen maar rekening houden met de Champions League, succes!quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Succes!!quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 december 2023 09:37 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Succes!!ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
quote:Op donderdag 14 december 2023 09:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wel grappig, tijdens de geboorte van mijn zoontje 4 jaar terug was het Ajax tegen PAOK volgens mij. 2-2 als ik het me goed herinner..
edit; even opgezocht, en idd 2-2. Huiskamervraag; wie maakte de eerste goal voor PAOK?
Was dit Bisewar?quote:Op donderdag 14 december 2023 09:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Akpom.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
wat?quote:
Veel succes!quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Veel geluk gewenst! Dit zijn de mooie dingen in het leven ipv strijden voor een conference league ticketquote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Ben je verloskundige dan ?quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Haha truequote:Op donderdag 14 december 2023 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel geluk gewenst! Dit zijn de mooie dingen in het leven ipv strijden voor een conference league ticket
Misschien puf ik wel even hard mee als Brobbey weer een dot van een kans mistquote:Op donderdag 14 december 2023 13:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ben je verloskundige dan ?
Gewoon facetimen tijdens de wedstrijd
Veel geluk/sterkte. Hopen voor mevrouw Black-Death dat Akpom niet scoort, anders moet ze over 4 jaar de kleine Chuba naar school brengen.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Mijn huiskleur is minder black dan mijn username doet vermoedenquote:Op donderdag 14 december 2023 13:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Veel geluk/sterkte. Hopen voor mevrouw Black-Death dat Akpom niet scoort, anders moet ze over 4 jaar de kleine Chuba naar school brengen.
Van die rode bakstenen zekerquote:Op donderdag 14 december 2023 13:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mijn huiskleur is minder black dan mijn username doet vermoeden
Mooi man. Alvast van harte!quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Hoop voor hem dat ze ook Martha uit de buurt van de 16 houden danquote:Op donderdag 14 december 2023 13:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Veel geluk/sterkte. Hopen voor mevrouw Black-Death dat Akpom niet scoort, anders moet ze over 4 jaar de kleine Chuba naar school brengen.
Sunday, doe nou voorzichtig met Jari. Straks breekt hij zn schouder nogquote:
"De UEFA zuigt" aflevering zoveel.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:23 schreef tong80 het volgende:
Ajax wilde vlak voorafgaand aan het Europa Leagueduel tegen AEK Athene het Champions Leagueduel van Ajax Vrouwen op bezoek bij Bayern München live uitzenden in het stadion, maar de UEFA heeft hier een stokje voor gestoken. 'Het live uitzenden van de wedstrijd tussen Bayern München en Ajax Vrouwen zou goede promotie zijn voor het vrouwenvoetbal. Helaas zette de Uefa daar een streep door. Kennelijk richt de Europese voetbalbond zich liever op andere zaken. Een gemiste kans', aldus Fabian Nagtzaam, directeur-bestuurder van SV Ajax.
https://www.msn.com/nl-nl(...)4aef78b69789c1&ei=10![]()
Maar gelukkig willen ze de regels weer zo aanpassen dat de huidige corrupte voorzitter extra lang mag blijvenquote:Op donderdag 14 december 2023 16:10 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
"De UEFA zuigt" aflevering zoveel.
Glory hunterquote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Ren Brobbey, ren!quote:Op donderdag 14 december 2023 17:58 schreef Paul het volgende:
Ik gaan zo naar ACda en de munnik in ziggodome
Moet dat klote ajax ook spelen
Je zal maar eens een goed seizoen hebben en dan nog zo druk zijn met Ajax. Dan ben je echt niet 100.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:48 schreef PSVCL het volgende:
Strijden voor dat confetti league ticket! jullie kunnen het!
Groetjes uit de CL
[ afbeelding ]
Eén zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op donderdag 14 december 2023 18:48 schreef PSVCL het volgende:
Strijden voor dat confetti league ticket! jullie kunnen het!
Groetjes uit de CL
[ afbeelding ]
quote:Ruim honderd Ajax-fans opgepakt voor vernielingen in metro
Een woordvoerder van de politie laat weten dat er om 19.00 uur ruim honderd supporters zijn opgepakt voor vernielingen in een metrostel. In metrostation Weesperplein is er ook veel politie aanwezig. In eerdere berichtgeving stond dat het zou gaan om AEK-fans, dit is niet het geval.
Alsof Sutalo niet door een hoop andere clubs werd begeerd. Meest logische aankoop van Mislinrat, op voorhand.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Met je rug naar iemand toespringen
Mislinrataids
Maar hij draagt niet , hij doet leuk mee als het lekker gaat . Type Taylorquote:Op donderdag 14 december 2023 21:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alsof Sutalo niet door een hoop andere clubs werd begeerd. Meest logische aankoop van Mislinrat, op voorhand.
Eensquote:Op donderdag 14 december 2023 21:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alsof Sutalo niet door een hoop andere clubs werd begeerd. Meest logische aankoop van Mislinrat, op voorhand.
quote:Op donderdag 14 december 2023 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar hij draagt niet , hij doet leuk mee als het lekker gaat . Type Taylor
Gelukkig aanvallend ook niet, dus dat compenseert mooi.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verdedigend is het niet veel he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |