quote:Op donderdag 14 december 2023 09:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wel grappig, tijdens de geboorte van mijn zoontje 4 jaar terug was het Ajax tegen PAOK volgens mij. 2-2 als ik het me goed herinner..
edit; even opgezocht, en idd 2-2. Huiskamervraag; wie maakte de eerste goal voor PAOK?
Was dit Bisewar?quote:Op donderdag 14 december 2023 09:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wel grappig, tijdens de geboorte van mijn zoontje 4 jaar terug was het Ajax tegen PAOK volgens mij. 2-2 als ik het me goed herinner..
edit; even opgezocht, en idd 2-2. Huiskamervraag; wie maakte de eerste goal voor PAOK?
Akpom.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
wat?quote:
Veel succes!quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Ik mis de wedstrijd vandaag waarschijnlijk. Vrouw moet zo nodig nét waarschijnlijk vandaag gaan bevallen
Veel geluk gewenst! Dit zijn de mooie dingen in het leven ipv strijden voor een conference league ticketquote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Ik mis de wedstrijd vandaag waarschijnlijk. Vrouw moet zo nodig nét waarschijnlijk vandaag gaan bevallen
Ben je verloskundige dan ?quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Haha truequote:Op donderdag 14 december 2023 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel geluk gewenst! Dit zijn de mooie dingen in het leven ipv strijden voor een conference league ticket
Misschien puf ik wel even hard mee als Brobbey weer een dot van een kans mistquote:Op donderdag 14 december 2023 13:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ben je verloskundige dan ?
Gewoon facetimen tijdens de wedstrijd
Veel geluk/sterkte. Hopen voor mevrouw Black-Death dat Akpom niet scoort, anders moet ze over 4 jaar de kleine Chuba naar school brengen.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Mijn huiskleur is minder black dan mijn username doet vermoedenquote:Op donderdag 14 december 2023 13:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Veel geluk/sterkte. Hopen voor mevrouw Black-Death dat Akpom niet scoort, anders moet ze over 4 jaar de kleine Chuba naar school brengen.
Van die rode bakstenen zekerquote:Op donderdag 14 december 2023 13:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mijn huiskleur is minder black dan mijn username doet vermoeden
Mooi man. Alvast van harte!quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Hoop voor hem dat ze ook Martha uit de buurt van de 16 houden danquote:Op donderdag 14 december 2023 13:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Veel geluk/sterkte. Hopen voor mevrouw Black-Death dat Akpom niet scoort, anders moet ze over 4 jaar de kleine Chuba naar school brengen.
Sunday, doe nou voorzichtig met Jari. Straks breekt hij zn schouder nogquote:
"De UEFA zuigt" aflevering zoveel.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:23 schreef tong80 het volgende:
Ajax wilde vlak voorafgaand aan het Europa Leagueduel tegen AEK Athene het Champions Leagueduel van Ajax Vrouwen op bezoek bij Bayern München live uitzenden in het stadion, maar de UEFA heeft hier een stokje voor gestoken. 'Het live uitzenden van de wedstrijd tussen Bayern München en Ajax Vrouwen zou goede promotie zijn voor het vrouwenvoetbal. Helaas zette de Uefa daar een streep door. Kennelijk richt de Europese voetbalbond zich liever op andere zaken. Een gemiste kans', aldus Fabian Nagtzaam, directeur-bestuurder van SV Ajax.
https://www.msn.com/nl-nl(...)4aef78b69789c1&ei=10![]()
Maar gelukkig willen ze de regels weer zo aanpassen dat de huidige corrupte voorzitter extra lang mag blijvenquote:Op donderdag 14 december 2023 16:10 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
"De UEFA zuigt" aflevering zoveel.
Glory hunterquote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Ren Brobbey, ren!quote:Op donderdag 14 december 2023 17:58 schreef Paul het volgende:
Ik gaan zo naar ACda en de munnik in ziggodome
Moet dat klote ajax ook spelen
Je zal maar eens een goed seizoen hebben en dan nog zo druk zijn met Ajax. Dan ben je echt niet 100.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:48 schreef PSVCL het volgende:
Strijden voor dat confetti league ticket! jullie kunnen het!
Groetjes uit de CL
[ afbeelding ]
Eén zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op donderdag 14 december 2023 18:48 schreef PSVCL het volgende:
Strijden voor dat confetti league ticket! jullie kunnen het!
Groetjes uit de CL
[ afbeelding ]
quote:Ruim honderd Ajax-fans opgepakt voor vernielingen in metro
Een woordvoerder van de politie laat weten dat er om 19.00 uur ruim honderd supporters zijn opgepakt voor vernielingen in een metrostel. In metrostation Weesperplein is er ook veel politie aanwezig. In eerdere berichtgeving stond dat het zou gaan om AEK-fans, dit is niet het geval.
Alsof Sutalo niet door een hoop andere clubs werd begeerd. Meest logische aankoop van Mislinrat, op voorhand.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Met je rug naar iemand toespringen
Mislinrataids
Maar hij draagt niet , hij doet leuk mee als het lekker gaat . Type Taylorquote:Op donderdag 14 december 2023 21:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alsof Sutalo niet door een hoop andere clubs werd begeerd. Meest logische aankoop van Mislinrat, op voorhand.
Eensquote:Op donderdag 14 december 2023 21:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alsof Sutalo niet door een hoop andere clubs werd begeerd. Meest logische aankoop van Mislinrat, op voorhand.
quote:Op donderdag 14 december 2023 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar hij draagt niet , hij doet leuk mee als het lekker gaat . Type Taylor
Gelukkig aanvallend ook niet, dus dat compenseert mooi.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verdedigend is het niet veel he
Ja dat is echt een hele goede. Zegt wel iets over Ajax dat hij over het hele seizoen gezien de beste speler is.quote:
En dan ben je 17 jaar en draag je de aanvoerdersband.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:52 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ja dat is echt een hele goede. Zegt wel iets over Ajax dat hij over het hele seizoen gezien de beste speler is.
Jong geleerd is oud gedaan zegt men weleens.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan ben je 17 jaar en draag je de aanvoerdersband.
Ik gooide toen net wat dozen melk in het vak bij de Lidl.
Begin me af te vragen wat hij heeft misdaanquote:Op donderdag 14 december 2023 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom nou niet Mikautadze voor Brobbey
Spreekt geen Engels schijnbaar. Zal al er wel geen kut van bakken op de training.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Begin me af te vragen wat hij heeft misdaan
Niet kunnen voetballen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Begin me af te vragen wat hij heeft misdaan
Hij heeft dus wel een goede voetbalopleiding gehad. Dat geloof ik dus niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet kunnen voetballen waarschijnlijk.
Net zoals Forbs en Sosa. Kunnen er ook geen kut van.
Zou kunnen. Hoor juist tussendoor dat ie het daar redelijk doet.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spreekt geen Engels schijnbaar. Zal al er wel geen kut van bakken op de training.
Dat is ook weer gelul natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet kunnen voetballen waarschijnlijk.
Net zoals Forbs en Sosa. Kunnen er ook geen kut van.
quote:Op donderdag 14 december 2023 13:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb die 2 vandaag werkelijk niks goeds zien doen.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is ook weer gelul natuurlijk.
Iets winnen lijkt me dit seizoen überhaupt niet realistisch.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:18 schreef Wotte het volgende:
Ik heb wel een vermoeden dat je op deze manier die conference league niet gaat winnen.
Succes heeft schijnbaar een prijs maar goed ik denk dat iedere willekeurige user hier een betere selectie had samengesteld voor pakweg 200 miljoen.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
Het Ajax van 2019 zou echt dubbele cijfers halen tegen dit brandhout.
Hoogstens de knvb beker met wat een gelukkige loting.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iets winnen lijkt me dit seizoen überhaupt niet realistisch.
Dat is niet belangrijk geweest voor Hockeyer en Surferquote:Op donderdag 14 december 2023 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Hebben ze bij Ajax überhaupt techniek? Geef die bal gvd bij de tweede paal voor, dan is het raak…
We mogen wel door gaan selecteren ja. De helft van Mislintat zijn aankopen zijn te slecht.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
Er zit ook echt niets met enige inhoud op de bank ook blijkbaar
Lijkt mij dat die hem dan wel afgeeft, maar een debiele actie is het wel.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:45 schreef RipCity het volgende:
Wat slecht
Het zou de beslissende kans bij een 2-2 stand zijn
Die jongen is 20 jaar. Zit geen groei meer in natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:40 schreef AmaninFull het volgende:
Dit is vast al eens eerder gezegd dus hier nogmaals: het groeipotentieel van Tahirovic is nihil. Ik zie hem echt weinig dingen goed doen, aanvallend te gehaast of juist weer te veel balaanrakingen nodig, en verdedigend veel onbesuisde tackles.
quote:Op donderdag 14 december 2023 21:05 schreef Saekerhett het volgende:
Taylor fucking bejaarde met je handelingssnelheid.
quote:Op donderdag 14 december 2023 21:16 schreef Saekerhett het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen bij Ajax de basistechniek mist.
quote:Op donderdag 14 december 2023 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Hebben ze bij Ajax überhaupt techniek? Geef die bal gvd bij de tweede paal voor, dan is het raak…
quote:Op donderdag 14 december 2023 22:37 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is dit joh? Dit slaat toch helemaal nergens op?
De tering zegquote:Op donderdag 14 december 2023 22:55 schreef Saekerhett het volgende:
Dit Ajax is zo fucking slecht, echt niet normaal
Het Jade Anna effect misschien mag Chuba er ook een keer opkruipen.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Taylor speelde trouwens wel weer goed, zelfs het terugverdedigen begint ergens op te lijken
Het is duidelijk dat hij niet om kan gaan met opgelegde kansen. Dat zit in zijn hoofd. Daar moet een mental coach op.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Fijn dat we door zijn in Europa, waren vanavond teveel noodverbanden om van een goede pot te spreken, al moet ik zeggen dat ik Bergwijn niet heb gemist.
Akpom mag wel echt iets aan zijn afronden gaan doen, want ook die ketser was verschrikkelijk ingeschoten naast die 3 andere opgelegde kansen.
wat een vreemde gedachtesprongquote:Op donderdag 14 december 2023 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het Jade Anna effect misschien mag Chuba er ook een keer opkruipen.
Dat zou toch wel mooi zijn.quote:Op donderdag 14 december 2023 23:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat een vreemde gedachtesprong
jouw vader leent zijn vriendin ook uit als hij het goed doet op werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |