abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211644779
twitter
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_211644790
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
Nou, de Boer is weer vrij, die maar terughalen dan voor komend seizoen?

:') :X
Na Ajax overal gefaald. Blijkt dus helemaal niet zo’n goede trainer te zijn.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  zondag 17 december 2023 @ 10:55:42 #253
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_211645126
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 10:08 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Na Ajax overal gefaald. Blijkt dus helemaal niet zo’n goede trainer te zijn.
Bij Ajax was het ook niks.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_211645164
Van de Brom is ook beschikbaar

ANNOUNCE DE BOER & BROM SUPER DUO
pi_211645241
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 10:59 schreef Scorpie het volgende:
Van de Brom is ook beschikbaar

ANNOUNCE DE BOER & BROM SUPER DUO
Boer en brom

Twee voor de halve prijs van één
  zondag 17 december 2023 @ 11:54:10 #256
80382 manny
30 is best veel
pi_211645635
In de winterstop een goede buitenlandse trainer halen lijkt me nog steeds een prima plan. Anders vrees ik dat we weer een rommelzomer tegemoet gaan waarin iedereen op elkaar wacht en we te laat een team hebben staan. Wie dat in hemelsnaam zou moeten zijn: geen idee.

Tevens over vandaag: heel heel graag gewoon mensen op hun eigen plek, en niet teveel fantasie. Overwinning binnenslepen en heel hard trainen deze winter.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 17 december 2023 @ 11:56:41 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211645658
quote:
19s.gif Op zondag 17 december 2023 11:54 schreef manny het volgende:
In de winterstop een goede buitenlandse trainer halen lijkt me nog steeds een prima plan. Anders vrees ik dat we weer een rommelzomer tegemoet gaan waarin iedereen op elkaar wacht en we te laat een team hebben staan. Wie dat in hemelsnaam zou moeten zijn: geen idee.

Tevens over vandaag: heel heel graag gewoon mensen op hun eigen plek, en niet teveel fantasie. Overwinning binnenslepen en heel hard trainen deze winter.
Lijkt me niet in de winterstop, weer een ander gezicht voor die groep. Laat Van 't Schip maar het seizoen afmaken, denk dat er ook met hem nog stappen gezet kunnen worden op dat trainingskamp, wie weet met nog een aardige aankoop (#6) erbij.
pi_211645697
Nieuwe trainer in de winterstop lijkt me niet gewenst idd. Zie veel liever 2 a 3 gerichte aanwinsten, hoewel ik me daar ook weinig illusies over maak.

Vandaag hopelijk beetje hetzelfde als tegen vitesse thuis, ruime overwinning :)
  zondag 17 december 2023 @ 12:11:09 #259
80382 manny
30 is best veel
pi_211645753
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:

[..]
Lijkt me niet in de winterstop, weer een ander gezicht voor die groep. Laat Van 't Schip maar het seizoen afmaken, denk dat er ook met hem nog stappen gezet kunnen worden op dat trainingskamp, wie weet met nog een aardige aankoop (#6) erbij.
Die #6: eens uiteraard.

Weet het niet hoor met de winter. Van het schip is interim en die discussie gaat komen (blijft hij trainer, wie is de gedroomde opvolger, wat betekent dit voor de spelers die verkocht en gekocht moeten worden) in de loop van de 2e seizoenshelft. Vragen, suggesties, etc. Die onrust kun je voorblijven door iemand aan te stellen, die meteen samen met Kroes en Beuker kan gaan werken aan de toekomst.
pi_211645761
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 10:55 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Bij Ajax was het ook niks.
Het voetbal werd ieder kampioenschap inderdaad steeds beroerder. Apart ook dat clubs hem nog steeds aanstellen terwijl hij bewezen heeft veel te licht te zijn.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  zondag 17 december 2023 @ 12:15:03 #261
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211645774
quote:
19s.gif Op zondag 17 december 2023 12:11 schreef manny het volgende:

[..]
Die #6: eens uiteraard.

Weet het niet hoor met de winter. Van het schip is interim en die discussie gaat komen (blijft hij trainer, wie is de gedroomde opvolger, wat betekent dit voor de spelers die verkocht en gekocht moeten worden) in de loop van de 2e seizoenshelft. Vragen, suggesties, etc. Die onrust kun je voorblijven door iemand aan te stellen, die meteen samen met Kroes en Beuker kan gaan werken aan de toekomst.
Ik heb geen idee of ze al iemand op het oog hebben en het blijft voor Kroes ook moeilijk tot maart om zich er openlijk mee te bemoeien omdat anders AZ weer bij hem op de stoep staat.

En die Beuker zou ik er ook niet direct bij betrekken, die is voor de langere termijn dus lijkt me beter dat hij zich tot de zomer bezig houdt met doorlichten ipv ad hoc beslissingen.
pi_211645880
quote:
19s.gif Op zondag 17 december 2023 11:54 schreef manny het volgende:

Zal niet gebeuren, eerst moet in de organisatie iedereen op de juiste plek zitten. En dat is nog lang niet zo.
Daarna pas aan een trainer beginnen, zodat die ook de steun heeft.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_211645976
Laat Schippie maar tot de zomer zitten. Ik denk dat dit het maximale is met deze selectie.
Groot fan van User Wotte
pi_211646025
Misschien zelfs nog een extra seizoen. Wat denken jullie @Wertha @Bofjijff en @Mortaxx en @KingRoland
Groot fan van User Wotte
pi_211646056
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 12:48 schreef Tjacka het volgende:
Misschien zelfs nog een extra seizoen. Wat denken jullie @:wertha @:bofjijff en @:mortaxx en @:kingroland
ik ben wel voor :)
  zondag 17 december 2023 @ 13:06:56 #266
80382 manny
30 is best veel
pi_211646205
quote:
Misschien zelfs nog een extra seizoen. Wat denken jullie @:wertha @:bofjijff en @:mortaxx en @:kingroland
Mmm. ik ben toch wat minder positief.

Het is nog steeds gatenkaas, ruimtes te over, rare wissels, en niveau rechterrijtje. Waar hebben we donderdag nou naar zitten kijken, dat leek toch nergens op.

Maar goed, we gaan het zien na de winterstop als we wat lastigere tegenstanders krijgen.
  zondag 17 december 2023 @ 13:14:38 #267
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_211646255
quote:
Als ik nú moest kiezen wie de trainer voor aankomend seizoen wordt, zou ik aan John vragen of hij open staat voor verlenging.
pi_211646284
quote:
19s.gif Op zondag 17 december 2023 13:06 schreef manny het volgende:

[..]

Het is nog steeds gatenkaas, ruimtes te over, rare wissels, en niveau rechterrijtje. Waar hebben we donderdag nou naar zitten kijken, dat leek toch nergens op.

Maar goed, we gaan het zien na de winterstop als we wat lastigere tegenstanders krijgen.
Ik vroeg niet om jouw mening.
Groot fan van User Wotte
  zondag 17 december 2023 @ 13:18:45 #269
80382 manny
30 is best veel
pi_211646296
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 13:17 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik vroeg niet om jouw mening.
Zo. Gaat ie lekker verder?
  zondag 17 december 2023 @ 13:18:47 #270
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211646297
quote:
19s.gif Op zondag 17 december 2023 13:06 schreef manny het volgende:

[..]

Ligt dat alleen aan de trainer of de spelers die hij tot z'n beschikking had? Donderdag had wel een enorm hoog jong Ajax gehalte en dan nog allemaal invallers op andere posities dan hun beste, gelukkig liep het goed af en had je zelfs met grote cijfers moeten/kunnen winnen.
pi_211646307
quote:
19s.gif Op zondag 17 december 2023 13:18 schreef manny het volgende:

[..]
Zo. Gaat ie lekker verder?
Sorry. Was een gebbetje Manny, maar denk jij niet dat dit gewoon een hele matige selectie is?
Groot fan van User Wotte
  zondag 17 december 2023 @ 13:22:22 #272
80382 manny
30 is best veel
pi_211646336
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 13:18 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ligt dat alleen aan de trainer of de spelers die hij tot z'n beschikking had? Donderdag had wel een enorm hoog jong Ajax gehalte en dan nog allemaal invallers op andere posities dan hun beste, gelukkig liep het goed af en had je zelfs met grote cijfers moeten/kunnen winnen.
Aan beiden lijkt me. Het zit em niet mee wat betreft de spelers, eens.
  zondag 17 december 2023 @ 13:27:55 #273
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211646379
quote:
19s.gif Op zondag 17 december 2023 13:22 schreef manny het volgende:

[..]
Aan beiden lijkt me. Het zit em niet mee wat betreft de spelers, eens.
Denk dat we na dat trainingskamp in de winterstop kunnen zien hoe Ajax ervoor staat en ook Van t Schip zelf, tot nu toe was het voor hem ook best moeilijk om vaak met 1 tactische training per wedstrijd stappen te maken.

Ik verwacht er vandaag niet zoveel van, ze zijn allemaal moe en toe aan de winterstop, als ze de punten maar pakken.
Gelukkig voor de beker geen moeilijke tegenstander want denk dat je er tegen bijvoorbeeld Utrecht gewoon uit zou kunnen liggen.
  zondag 17 december 2023 @ 13:30:34 #274
80382 manny
30 is best veel
pi_211646401
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 13:19 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Sorry. Was een gebbetje Manny, maar denk jij niet dat dit gewoon een hele matige selectie is?
Selectie is niet best. Maar juist dan zou een trainer voor vastigheid moeten zorgen.

Maar als je dan bijvoorbeeld Martha die werkelijk door iedereen voorbij gerend wordt keer op keer laat staan, terwijl je een iets minder slechte, maar wel ervaren linksback op de bank hebt zitten (die je dan wel opstelt in "belangrijke wedstrijden"), dan snap ik het echt even niet. En spelers van Jong laten spelen is prima, houden we van, maar als zelfs de jong-volgers er geen pepernoot van snappen waarom bijvoorbeeld die Banel minuten krijgt, dan is het wellicht ook de trainer die te veel onrust brengt.
pi_211646701
quote:
19s.gif Op zondag 17 december 2023 13:30 schreef manny het volgende:

[..]
Selectie is niet best. Maar juist dan zou een trainer voor vastigheid moeten zorgen.

Maar als je dan bijvoorbeeld Martha die werkelijk door iedereen voorbij gerend wordt keer op keer laat staan, terwijl je een iets minder slechte, maar wel ervaren linksback op de bank hebt zitten (die je dan wel opstelt in "belangrijke wedstrijden"), dan snap ik het echt even niet. En spelers van Jong laten spelen is prima, houden we van, maar als zelfs de jong-volgers er geen pepernoot van snappen waarom bijvoorbeeld die Banel minuten krijgt, dan is het wellicht ook de trainer die te veel onrust brengt.
Mwa. Ik denk dat het daar redelijk gelijkwaardig is. Dus ik snap het wel. :@
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')