@Cee , ook nog eens de weergaves.quote:Op maandag 11 december 2023 19:31 schreef Thrts het volgende:
Wow de aankondigingspost op het eurovision kanaal heeft nu al meer dan 100.000 likes, Marina uit Griekenland heeft hierna de meeste likes, 36.000.... wat een verschil, en nog geen 24 uur.
Ook is de video al meer dan 3.1 miljoen keer bekeken vs 1 miljoen keer, en de reacties ook 3700 vs 1200....
ja dit is echt, heb het al vaker voorbij zien komen.quote:Op maandag 11 december 2023 20:24 schreef Nashipeer het volgende:
Huh ik zie dit ineens, geen idee of het echt is
[ twitter ]
Ja ik zag de ophef, mensen moeten altijd iets zoeken he. Net alsof hij Pro Russisch en Pro Putin is.quote:Op maandag 11 december 2023 20:24 schreef Nashipeer het volgende:
Huh ik zie dit ineens, geen idee of het echt is, maar iig weer ophef in de reacties
[ twitter ]
En dit soort dingen bereikt demensethuis toch niet, dus verder niet zo boeiend.quote:Op maandag 11 december 2023 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik zag de ophef, mensen moeten altijd iets zoeken he. Net alsof hij Pro Russisch en Pro Putin.
Wel slecht getimed, maar dat nummer is natuurlijk voor de oorlog gemaakt.
Hey, dit heeft hij zelf als promo foto gemaakt. Zoek dan een andere foto uit.quote:Op maandag 11 december 2023 20:29 schreef Ama het volgende:
Jammer van die lelijke foto boven in de OP. Ja ik ben gewoon echt geen fan van die zwarte tanden en die zijn nu ook weg.
God, we hebben weer wat hoor. Heeft hij ook ooit nog wat gezegd over Palestijnen of Israëli's?quote:Op maandag 11 december 2023 20:24 schreef Nashipeer het volgende:
Huh ik zie dit ineens, geen idee of het echt is, maar iig weer ophef in de reacties
[ twitter ]
Ik weet zo even niks.quote:Op maandag 11 december 2023 20:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Hey, dit heeft hij zelf als promo foto gemaakt. Zoek dan een andere foto uit.
Ja valt me op dat het vaak Nederlanders zijn die de Nederlandse inzending de grond in proberen te trappen, of olie op het vuur gooien (voor likes, retweets en follows?). Vooral vorig jaar, maar ook bij Jeangu en bij Duncan kan ik me nog herinneren. Om internationaal ophef aan te wakkeren.quote:Op maandag 11 december 2023 20:33 schreef Greys het volgende:
Het is nog een Nederlandse ook die dat tweet. Zucht.
Eurovanya (de Oekraïner achter de domme Vesna controverse van afgelopen jaar) is er ook mee bezigquote:Op maandag 11 december 2023 20:33 schreef Greys het volgende:
quote:Jouw haat is een reflectie
Ik ben de verlichaming van perfectie
Een erectie, ja ik krijg dat
Van Kim Lian (ey ey) toen ik vijf was
quote:M'n dromen, doelen en ambities staan op marktplaats
Tussen de tieten van je chick vind je mijn kwarktaart (nya)
Zit in de intercity richting hel
Haat je op mij ja dan zeg ik je: dankjewel
quote:Zet die poeplappen hier eens effe flink te kakken
Ben die Friese motherfucker, moss ik ben geen Rotterdammer
Bitch, bitch welkom bij Albino
De blanke Jandino met de schoenen van Scapino
Die gasten zijn letterlijk net als Little Big weggegaan uit Rusland na de invasie. Maar dat vertellen ze er nooit bij.quote:Op maandag 11 december 2023 20:37 schreef Ama het volgende:
Oei oei hij het kan ook goed vinden met deze boys. Mag dan zeker ook niet.
Al zouden ze nog in Rusland wonen zolang ze Poetin maar niet steunen.quote:Op maandag 11 december 2023 20:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Die gasten zijn letterlijk net als Little Big weggegaan uit Rusland na de invasie. Maar dat vertellen ze er nooit bij.
Waarom mag je daar als Nederlandse niks van vinden?quote:Op maandag 11 december 2023 20:33 schreef Greys het volgende:
Je moet helemaal perfect voldoen aan het ethische en morele plaatje anders krijg je de volle laag. En je moet dat ook je hele leven gedaan hebben.quote:Op maandag 11 december 2023 20:44 schreef Greys het volgende:
Ben een bepaalde groep jonge fans op de socials wel echt teringzat inmiddels. Die mahroofisgone oid gaat er ook meteen mee aan de haal. Niet verrassend.
Het is typisch voor (een deel van) de Nederlandse fans om controverse rond hun eigen inzending te willen creëren. Een soort zelfkastijding ofzo.quote:Op maandag 11 december 2023 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom mag je daar als Nederlandse niks van vinden?
Omdat dit gedrag typisch voor een bepaalde groep nieuwe fans is. Direct op zoek naar iets en dat altijd in het Engels op Twitter gooien om zo veel mogelijk bijval van buitenlandse esf fans te krijgen. Beetje je eigen deelnemer zo snel mogelijk willen laten cancellen zeg maar.quote:Op maandag 11 december 2023 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom mag je daar als Nederlandse niks van vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |