Denk dat we er dan wel ongeveer zijn. misschien nog 3 extra ofzoquote:Op maandag 11 december 2023 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zitten op 82 binnenkomers nu
Natuurlijk niet. Dit soort muziek is heel populair onder RTL 4-kijkersquote:
Ik wilde bijna zeggen, die is toch overbodig?quote:Op maandag 11 december 2023 12:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Florence + The Machine - You've Got The Love
En Radio 2-luisteraars.quote:Op maandag 11 december 2023 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dit soort muziek is heel populair onder RTL 4-kijkers
Zijn er 85 uitvallers ja?quote:Op maandag 11 december 2023 12:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Denk dat we er dan wel ongeveer zijn. misschien nog 3 extra ofzo
De MTV Awards-versie is blijkbaar best onbekend onder het plebs terwijl dat een heerlijke bangerversie is.quote:Op maandag 11 december 2023 12:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen, die is toch overbodig?
Maar de andere bekende versie van dat nummer staat er blijkbaar niet in
Als je kijkt naar afgelopen jaren kom je daar zo ong wel op uit toch?quote:
Ik zat eigenlijk te denken aan de versie van The Source ft. Candi Stationquote:Op maandag 11 december 2023 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De MTV Awards-versie is blijkbaar best onbekend onder het plebs terwijl dat een heerlijke bangerversie is.
Het is wel de eerste versie die je vindt als je 'You've got the Love' googlet. Al ben ikzelf wel meer bekend met de versie van The Source en Candi Staton.quote:Op maandag 11 december 2023 12:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja dat laatste dus. Pino gaat tot 2500 maar er zijn er ongetwijfeld nog verder weggezakt (bij de onderste 10 van vorig jaar handhaven zich er maar 3, pino heeft 3 vd 7 uitvallers staan)quote:Op maandag 11 december 2023 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino112.nl telt zelfs maar 72 uitvallers. Dan moeten er nog minimaal 11 fout zijn (of er helemaal uit liggen)
Had je al gezien dat Ik wil alleen maar zwemmen op 2050 staat? Bijna in de Top 2000!quote:Op maandag 11 december 2023 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De MTV Awards-versie is blijkbaar best onbekend onder het plebs terwijl dat een heerlijke bangerversie is.
Ja, dat vond ik wel een meevaller. Is ook best een gangbare Spinvis.quote:Op maandag 11 december 2023 12:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had je al gezien dat Ik wil alleen maar zwemmen op 2050 staat? Bijna in de Top 2000!
Liever wat andere Spinvissen nog maar goed, 100x liever dat dan Flemming en alle andere regionale meukquote:Op maandag 11 december 2023 12:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik wel een meevaller. Is ook best een gangbare Spinvis.
Hoogst betreurenswaardig is dat. Niks ten nadele van de Florence-uitvoering, maar de bekende versie is van The Source & Candi Staton (meer specifiek: de Now Voyager remix uit 1997).quote:Op maandag 11 december 2023 12:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
https://www.pino112.nl/top2000/uit.phpquote:Op maandag 11 december 2023 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even gekeken, volgens Pinogod zijn er 287 re-entries en 119 nieuw, dat leidt tot 406 nummers -> 94 uitvallers
Veel Spinvisnummers zijn gewoon te extraordinary voor het klootjesvolk.quote:Op maandag 11 december 2023 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Liever wat andere Spinvissen nog maar goed, 100x liever dat dan Flemming en alle andere regionale meuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |