Wij kunnen hem toch niet helpen met de winnaar worden, dat moeten de andere landen toch doen.quote:Op maandag 11 december 2023 12:25 schreef grazz het volgende:
Laat het NLse publiek Joost maar helemaal niks vinden.
Ik zie hem nog wel komen om Joost te supporten. Of is dat soort van landverraad richting Finland?quote:Op maandag 11 december 2023 12:30 schreef Moira het volgende:
Omg hij heeft blijkbaar ook een TikTok video gemaakt met Käärijägod
https://vm.tiktok.com/ZGeLR1j1L/
Volgens het NL publiek moet het allemaal 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg'. Dan kom je automatisch uit bij Suzan en Freek. Of bij Numidia met een ballad.quote:Op maandag 11 december 2023 12:25 schreef grazz het volgende:
Ergens doet me dit ook een beetje aan Duncan WHO? denken. Laat het NLse publiek Joost maar helemaal niks vinden. Dat is denk ik wel een goed teken
ohja is ook zoquote:Op maandag 11 december 2023 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij kunnen hem toch niet helpen met de winnaar worden, dat moeten de andere landen toch doen.
Gaat Donnie ook mee? En die andere vrienden zoals Stuntje en Acid. Vraag me of hij alleen gaat staan of dat de vier andere plekken nog worden ingenomen door mensen (zou niet iedereen een artiest willen noemen van Joost zijn vriendengroepquote:Op maandag 11 december 2023 12:35 schreef grazz het volgende:
Kunnen we alvast rekenen op een mooie startplek nu blijkt dat die Donnie half Zweeds is@:ChristerBjorkman
heeft KaarijaGod zijn fans al opgeroepen om allemaal op Joost te stemmen?quote:Op maandag 11 december 2023 12:30 schreef Moira het volgende:
Omg hij heeft blijkbaar ook een TikTok video gemaakt met Käärijägod
https://vm.tiktok.com/ZGeLR1j1L/
Denk dat dit best wel goed kan uitpakken voor Joost dat Käärijä meegaat op de Joost hypetrein.quote:Op maandag 11 december 2023 12:37 schreef grazz het volgende:
[..]
heeft KaarijaGod zijn fans al opgeroepen om allemaal op Joost te stemmen?
Donnie hoeft niet persé mee. Zou wel leuk voor hem zijn als één van de schrijvers? producers?, maar die Zweden geilen daar natuurlijk helemaal op zodra ze weten dat een (half) Zweed heeft meegewerkt aan het lied.quote:Op maandag 11 december 2023 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat Donnie ook mee? En die andere vrienden zoals Stuntje en Acid. Vraag me of hij alleen gaat staan of dat hij die vier andere plekken nog worde ingenomen door mensen (zou niet iedereen een artiest willen noemen van Joost zijn vriendengroep).
Oei, zelfs Nederland gaat nu met een Zweedse liedjesschrijver in zee. We zijn geen haar beter dan Azerbeidzjanquote:Op maandag 11 december 2023 12:35 schreef grazz het volgende:
Kunnen we alvast rekenen op een mooie startplek nu blijkt dat die Donnie half Zweeds is@:ChristerBjorkman
Ik weet ook nog niet wat Donnie zijn aandeel is. Als Joost echt alles zingt dan blijft Donnie denk ik aan de zijlijn kijken in Zweden. Ik verwacht wel dat hij meegaat, is sowieso wel gebruikelijk toch?quote:Op maandag 11 december 2023 12:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Donnie hoeft niet persé mee. Zou wel leuk voor hem zijn als één van de schrijvers? producers?, maar die Zweden geilen daar natuurlijk helemaal op zodra ze weten dat een (half) Zweed heeft meegewerkt aan het lied.
Oh wow.quote:Op maandag 11 december 2023 12:45 schreef Greys het volgende:
Dat stelt mij persoonlijk dan wel weer wat gerust aangezien hij dus ook onder andere Go_A en Käärijä zo tof vond.
Omdat we Mia en Dion ook helemaal niks vonden?quote:Op maandag 11 december 2023 12:25 schreef grazz het volgende:
Laat het NLse publiek Joost maar helemaal niks vinden. Dat is denk ik wel een goed teken
Haha is die anti Joost ja? Niet zo meegekregen. Maar ze zullen bij RTL boelie vast niet mega enthousiast zijn nee.quote:Op maandag 11 december 2023 09:40 schreef TheVulture het volgende:
Verder ontzettend veel zin in een schuimbekkende Aran vanavond bij Boulevard
Jup, eerlijk is eerlijk, we vinden van hem wat we willen maar hij was openlijk fan van Käärijä z'n inzending al heel snel in het begin, al voordat het echt een 'hype' werd. Dus die houdt echt niet alleen van ballads. Of in elk geval: hij herkent potentieel ESF-succes echt wel.quote:Op maandag 11 december 2023 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh wow.Wel 2 van mijn favorieten van de laatste jaren.
Hij was vooral team Numidia denk ikquote:Op maandag 11 december 2023 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha is die anti Joost ja? Niet zo meegekregen. Maar ze zullen bij RTL boelie vast niet mega enthousiast zijn nee.
Is dat die van ik wil dansen, ik wil dansen, ik wil dansen? Of is dat een ander. Zag stukje op achtergrond bij RTL boelie voorbij komen en toen dacht ik dit is echt wel heel matig.quote:Op maandag 11 december 2023 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij was vooral team Numidia denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |