eeeeh top 20 zonder dot bedoel ikquote:Op maandag 11 december 2023 00:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb alleen de top 20 gebruikt dat leek me een redelijk uitganspunt toch
Ja maar gewoon.. dat je n excel gaat knutselen...quote:Op maandag 11 december 2023 00:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bedoelde ook dat er mensen missen die gestopt zijnquote:Op maandag 11 december 2023 00:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb die van de 10de dag van de maand om 7.30uur vergeleken of bedoelde je dat nietquote:Op maandag 11 december 2023 00:25 schreef chufi het volgende:
Monitor post die stats elke zoveel uur ///
2 minuten werk tijdens mijn eerste bak koffiequote:Op maandag 11 december 2023 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar gewoon.. dat je n excel gaat knutselen...
Ik heb de detail niet bekeken want boeit niet echtquote:Op maandag 11 december 2023 00:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb die van de 10de dag van de maand om 7.30uur vergeleken of bedoelde je dat niet
Ohquote:Op maandag 11 december 2023 00:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
2 minuten werk tijdens mijn eerste bak koffieLekker wakker worden met verse cijfers
?quote:Op maandag 11 december 2023 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb de detail niet bekeken want boeit niet echt
Je had ook in je neus kunnen peuteren of een andere nuttige bezigheid. In plaats daarvan maak je ons blij met een spreadsheetquote:Op maandag 11 december 2023 00:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
2 minuten werk tijdens mijn eerste bak koffieLekker wakker worden met verse cijfers
Jawel de kans op punckten is bijna 50% hoger dan vorige maand, dat boeit iedereen toch welquote:Op maandag 11 december 2023 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat me raden. Je staat er niet inquote:Op maandag 11 december 2023 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt dat dan?quote:Op maandag 11 december 2023 00:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jawel de kans op punckten is bijna 50% hoger dan vorige maand, dat boeit iedereen toch wel
behalve mij dan
Maar ik postte vorige maand niet meequote:Op maandag 11 december 2023 00:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jawel de kans op punckten is bijna 50% hoger dan vorige maand, dat boeit iedereen toch wel
behalve mij dan
en kort daarna ben ik even een ode aan Hema gaan planten in de porseleinen troonquote:Op maandag 11 december 2023 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had ook in je neus kunnen peuteren of een andere nuttige bezigheid. In plaats daarvan maak je ons blij met een spreadsheet
Nu alleen nog onderverdelen in uren. Want die kans is niet uniform 50% per uurquote:Op maandag 11 december 2023 00:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
behalve mij dan
Ik zal komend weekend als jij op nr 1 staat nog een nieuwe PPP berekenenquote:Op maandag 11 december 2023 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik postte vorige maand niet mee
De punten per uur matrix die deelt Bondage regelmatig tochquote:Op maandag 11 december 2023 00:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu alleen nog onderverdelen in uren. Want die kans is niet uniform 50% per uur
Kloptquote:Op maandag 11 december 2023 00:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
De punten per uur matrix die deelt Bondage regelmatig toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |