En de nicht dan?quote:Op maandag 11 december 2023 00:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Mutti als toetje? Alleen met snicker sprinkles
ik snap het nietquote:Op maandag 11 december 2023 00:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Mutti als toetje? Alleen met snicker sprinkles
je bent arsje met rozinenquote:Op maandag 11 december 2023 00:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik neem de nicht welpak jij dan mutti
+2quote:Op maandag 11 december 2023 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We zijn allemaal wel een beetje mario
Gaat toch niet over jouw muttiquote:Op maandag 11 december 2023 00:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent arsje met rozinen
hou op we hebben
dodesfall![]()
quote:Op maandag 11 december 2023 00:55 schreef chufi het volgende:
Willen jullie nu een keer ophouden over Mario..
Pleurt op gek, ik ben altijd 100% recht op de man niks huichelaarquote:Op maandag 11 december 2023 01:05 schreef chufi het volgende:
Altijd maar weer ... zo makkelijk omdat mario niet van hier is .... ondertussen gedragen allen zich als vuile huichelaars met hun gedrag ...
Ik heb het tegen jullie allemaal niet tegen jouwquote:Op maandag 11 december 2023 01:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Pleurt op gek, ik ben altijd 100% recht op de man niks huichelaar
Ga pitten danquote:Op maandag 11 december 2023 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
Straks aan het werk, eerst nog wat uurtjes slapen
nog heel ff door gaan en heel misschien gaat het me nog wat boeien ook wat jij vindtquote:Op maandag 11 december 2023 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het tegen jullie allemaal niet tegen jouw
Alles komt goed schatquote:
je moet af en toe op F5 drukkenquote:Op maandag 11 december 2023 01:54 schreef mario390 het volgende:
man man de post van je heb
ik erst nu gekregt![]()
de purp.flüsse kijken
Je overdrijft een beetje. Waarom mag ik niet mijn eten aankondigen op een mario manier? Ik bedoel er niets verkeerds mee, ik vind het gewoon grappig hoe hij dat doetquote:Op maandag 11 december 2023 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het tegen jullie allemaal niet tegen jouw
Je snapt me vast wel ...quote:Op maandag 11 december 2023 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je overdrijft een beetje. Waarom mag ik niet mijn eten aankondigen op een mario manier? Ik bedoel er niets verkeerds mee, ik vind het gewoon grappig hoe hij dat doet
Ik vond het grappig hoe jij het deedquote:Op maandag 11 december 2023 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je overdrijft een beetje. Waarom mag ik niet mijn eten aankondigen op een mario manier? Ik bedoel er niets verkeerds mee, ik vind het gewoon grappig hoe hij dat doet
Ja en nee, maar het is altijd mario en dat is al een wat jaren zo ...quote:Op maandag 11 december 2023 02:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Ik snap je. En ik denk dat je overdrijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |