Misschien ooit eens. Bij mijn 2de sim had ik de halve tuin volgepland met kruiden en fruitbomen. Brengt een hoop geld op, maar kost ook veel tijd (zelfs met een tuinman).quote:Op zondag 10 december 2023 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is Cats & Dogs. Via CD key websites wel te krijgen voor 15-20 euro
Een extra groot hondenhok erbij bouwen? Heb je wel de au pair mod?quote:Op zondag 10 december 2023 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Met 2 kleine kinderen kun je niet meer in een klein boshuisje blijven wonen
Au pair zit standaard bij het basisspel, maar ik heb een mod versie dat je au pair ook daadwerkelijk in je huis komt wonen. Alleen moet je dan wel een bed beschikbaar hebben.quote:Op zondag 10 december 2023 20:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Een extra groot hondenhok erbij bouwen? Heb je wel de au pair mod?
dat hoort zoquote:Op zondag 10 december 2023 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj is leuk je UI maar wel heel vervaagd Net of er een waas voor zit
Moet je daar ook echt geld in steken bij zo'n spel?quote:Op zondag 10 december 2023 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Er blijft zelfs geld over voor een beetje inrichting.
Deze villa met 3 verdiepingen gaat weg voor een ton simoleons.
Behalve het kopen van het spel en de uitbreidingen, kost het spel helemaal nietsquote:Op zondag 10 december 2023 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet je daar ook echt geld in steken bij zo'n spel?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-12-2023 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
But why ?quote:Op zondag 10 december 2023 21:29 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
valt mee half 8 maar ik ben altijd 6:00 wakker
Tijd is geld. Dus echt enorm veel geldquote:Op zondag 10 december 2023 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet je daar ook echt geld in steken bij zo'n spel?
6:25quote:Op zondag 10 december 2023 21:30 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
I dunno
hoe laat gaat jou wekkertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |