Ja en nee, maar het is altijd mario en dat is al een wat jaren zo ...quote:Op maandag 11 december 2023 02:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Ik snap je. En ik denk dat je overdrijft
Ruth Jacottquote:Op maandag 11 december 2023 01:05 schreef chufi het volgende:
Altijd maar weer ... zo makkelijk omdat mario niet van hier is .... ondertussen gedragen allen zich als vuile huichelaars met hun gedrag ...
Actie en reactie. Iedereen hier is wel eens onderwerp van een grap. Maar de meesten negeren het of antwoorden iets grappigs terug. Mario gaat direct in aanvalsmode, wat vaak nergens voor nodig is. Maar daardoor zal iets langer doorgaan. Is dat netjes? Misschien niet, maar we zijn allemaal mensquote:Op maandag 11 december 2023 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en nee, maar het is altijd mario en dat is al een wat jaren zo ...
Ben het met je eensch dat ze lang genoeg de handen boven zijn hoofd gehouden hebben en dat het tijd wordt dat ie zelf zijn berichten gaat vertalenquote:Op maandag 11 december 2023 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en nee, maar het is altijd mario en dat is al een wat jaren zo ...
Gaat nog niet zo lekker hequote:
LOLLY2000quote:Op maandag 11 december 2023 02:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt al meer punten dan Dotteke, dus zo slecht gaat het niet
Mario is een speciaal geval... en ik respecteer dat zo veel mogelijk net als bv een bossiequote:Op maandag 11 december 2023 02:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Actie en reactie. Iedereen hier is wel eens onderwerp van een grap. Maar de meesten negeren het of antwoorden iets grappigs terug. Mario gaat direct in aanvalsmode, wat vaak nergens voor nodig is. Maar daardoor zal iets langer doorgaan. Is dat netjes? Misschien niet, maar we zijn allemaal mens
Ik ben altijd aardig naar mario je bent discussie aan het zoeken voor niks.quote:Op maandag 11 december 2023 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dat dan over mario ook niet doet zijn we al een heel stuk verder
Dit.quote:Op maandag 11 december 2023 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig naar mario je bent discussie aan het zoeken voor niks.
Ik wist niet dat de afgekeurde deutsche geheime dienst op fok! ook wat te zeggen hadquote:Op maandag 11 december 2023 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dat dan over mario ook niet doet zijn we al een heel stuk verder
Ik generaliseer het gedrag hier ...quote:Op maandag 11 december 2023 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig naar mario je bent discussie aan het zoeken voor niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |