Karma is echt zoveel sterker dan allahquote:
Hee wauw, nu maar eens gaan tellen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:39 schreef Qarrad het volgende:
Wie vroeg hier ook alweer steeds om bewijs van graven?
[ twitter ]
Karma is een fucking bitch. Dat er nog vele anti-semitische haatbaarden aan een natuurlijke hartaanval mogen sterven.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
hahahahaha
[ twitter ]
Vindt ie leuk hoor... ja klopt bwehehehehehehe
Mooie duiding weer. Uhmmm, nee. Verhoogde dreiging vanwege radicale moslims bedoelen zequote:Verhoogd dreigingsniveau als gevolg van Gaza en koranverbrandingen
Sterker, ik heb genoten van de Antichrist Superstar tourquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:27 schreef Molo het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ernielingen-a4184036
.... dat ergens een bijbel verscheurd wordt ....
Ja manquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Sterker, ik heb genoten van de Antichrist Superstar tour
Geen idee of al die zaken die ze aanhalen, de cijfers en de claims over de omstandigheden van Palestijnse gevangenen kloppen dus daar kan ik niks over zeggen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:24 schreef opgebaarde het volgende:
Dit is het verhaal zoals ik t ken, maar ik hoor graag van iemand met verstand van zaken op de grond (zoals oblo) of dit zo ver hij/zij weet ook echt klopt. Ik begrijp niet waarom zoveel mensen dit gewoon acceptabel en ok vinden
Die staat vlak onder Rocky Horror op de lijst met guilty pleasures om nog eens bij te gaan zitten met psychoactieve stoffen in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Sterker, ik heb genoten van de Antichrist Superstar tour
quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:27 schreef Molo het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ernielingen-a4184036
[..]
Mooie duiding weer. Uhmmm, nee. Verhoogde dreiging vanwege radicale moslims bedoelen ze
Als.ik zie dat ergens een bijbel verscheurd wordt of er worden Nederlanders bedreigd in Mali ga ik ook niet (dreigen met) aanslagen plegen
Hou toch op met dat creatief gebruik van taal, bah.
Benoem de echte oorzaak gewoon
Als je echt zo te werk gaat hoe komt het dan dat je qua mening uit komt bij de meest extreme pro-Isral kant? Ik kan er met m'n pet niet bij.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het gaat vooral om ideologische diversiteit van media. Dat je dus Haaretz en New York Times eens leest, maar ook Jerusalem Post en Wall Street Journal. Dat je B'Tselem of Adalah eens volgt maar ook HonestReporting en UN Watch. Of Vox eens kijkt, maar ook The Free Press eens leest. En in Nederland, dat je de NOS en NRC leest, maar ook eens de Telegraaf of Elsevier.
Ulx geloofd dat het aantal doden een stuk lager is.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:39 schreef Qarrad het volgende:
Wie vroeg hier ook alweer steeds om bewijs van graven?
[ twitter ]
Tim Curryquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die staat vlak onder Rocky Horror op de lijst met guilty pleasures om nog eens bij te gaan zitten met psychoactieve stoffen in mijn hoofd.
Al is dat zo, dan nog zijn het verschrikkelijk veel mensen die gruwelijk om het leven komenquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ulx geloofd dat het aantal doden een stuk lager is.
Het gaat er helemaal niet om dat iedereen een genuanceerde mening moet hebben, je kunt uitgesproken over kwesties zijn en je desondanks van een divers mediadieet voorzien. Ik denk dat dit belangrijk is, zodat je als eerste ook de vooringenomenheid van de media kunt zien waar je het zelf mee eens bent en ten tweede dat je ook weet hoe anderen het zien.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als je echt zo te werk gaat hoe komt het dan dat je qua mening uit komt bij de meest extreme pro-Isral kant? Ik kan er met m'n pet niet bij.
Ik ben serieus overtuigd dat integratie en samenleven alleen lukt met snoeiharde humor, over & weerquote:
Yesssquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:29 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik ben serieus overtuigd dat integratie en samenleven alleen lukt met snoeiharde humor, over & weer
Ieder zinnig mens stelt zijn vragen bij door Hamas geleverde informatie lijkt me, of zie jij dit anders?quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ulx geloofd dat het aantal doden een stuk lager is.
Of de meest extreme anti-terrorismekant natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als je echt zo te werk gaat hoe komt het dan dat je qua mening uit komt bij de meest extreme pro-Isral kant? Ik kan er met m'n pet niet bij.
Gevolg, impliceert naar mijn weten een oorzakelijk verband.quote:De toegenomen dreiging is een gevolg van de oorlog tussen Isral en Hamas, de koranverbrandingen in verschillende Europese landen en de oproepen tot aanslagen van terroristische organisaties, zegt de Nationaal Cordinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) dinsdag.
Heb jij ondertussen al een goed artikel gelezen die hard maakt waarom we toch echt moeten twijfelen aan de gepresenteerde aantallen doden? IDF doet t niet, Amerikaanse leger doet t niet, universiteit in London kon in die paar honderd pagina dikke rapporten (namen en gegevens van de slachtoffers) ook al niks vinden. Waar haal je vandaan dat dit toch echt niet klopt?quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:46 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Nou goed, de NOS niet meteen... of RTL... of NRC.. maar toch algemeen gesteld voor die mensen die wel gehuild hebben bij hun geboorte
Ik haal nergens iets vandaan, ik zeg hooguit dat je de getallen die genoemd worden door een terroristische organisatie niet pers waar hoeven te zijn, evenmin als de walgelijke Israelische oorlogsmisdaad van 17 oktober, je weet wel, eigen vuur van PIJ en DUIZENDEN doden onder drie verschoven stoeptegels..quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb jij ondertussen al een goed artikel gelezen die hard maakt waarom we toch echt moeten twijfelen aan de gepresenteerde aantallen doden? IDF doet t niet, Amerikaanse leger doet t niet, universiteit in London kon in dat paar honderd pagina dikke rapport ook al niks vinden. Waar haal je vandaan dat dit toch echt niet klopt?
Absoluut maar dat was natuurlijk wel te verwachten, Hamas had ook de gijzelaars vrij kunnen laten en zichzelf overgeven. Denken dat je weg kan komen met zo'n terreuractie omdat je tussen en onder je eigen burgers gaat schuilen zal het niet zijn dus het is gewoon tactiek, je eigen mensen laten afslachten en hopen dat je de publieke opinie meekrijgt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Al is dat zo, dan nog zijn het verschrikkelijk veel mensen die gruwelijk om het leven komen
Oh je stelt alleen maar vragen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik haal nergens iets vandaan, ik zeg hooguit dat je de getallen die genoemd worden door een terroristische organisatie niet pers waar hoeven te zijn, evenmin als de walgelijke Israelische oorlogsmisdaad van 17 oktober, je weet wel, eigen vuur van PIJ en DUIZENDEN doden onder drie verschoven stoeptegels..
En dat is dan NOS, NRC en RTL
ja als je dan nog steeds niet twijfelt heb je kennelijk inderdaad te weinig gejankt tijdens je geboorte, dat haal je nu echt niet meer in, en ik weet, je doet je best.
Je blijft maar proberen he? Wat is je punt nu eigenlijk, spreek het gewoon uit man. Ik ben duidelijk genoeg, maar jij blijft kronkelen. Spreek het uit.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oh je stelt alleen maar vragen.
Terecht natuurlijk
Ja ik heb ook echt hardop zitten lachenquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:06 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100079253_d2750f64
![]()
![]()
Thx, Allah.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:06 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100079253_d2750f64
![]()
![]()
Yes it can, if it would be necessary.quote:
Ik heb geen reden om aan te nemen dat IDF en Amerikaanse leger liegen over hun verwachting van het dodenaantal in Gaza. Ik had dit na die laatste duidelijke post van je gewoon voor me moeten houdenquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Je blijft maar proberen he? Wat is je punt nu eigenlijk, spreek het gewoon uit man. Ik ben duidelijk genoeg, maar jij blijft kronkelen. Spreek het uit.
snap ik, jezelf zo laten kennen voelt gewoon altijd klote, nou goed, het is maar FOK! en ik denk dan kop op en sterkte ermeequote:Op dinsdag 12 december 2023 19:21 schreef opgebaarde het volgende:. Ik had dit na die laatste duidelijke post van je gewoon voor me moeten houden
Wat is dit nu weer voor actie? Naar een Chanoeka-viering gaan om dan niet tegen Chanoeka te kunnen?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
Poolse politicus dooft wat kaarsjes uit
Het is wat![]()
[ twitter ]
Raad je me aan om me zoals jou te gedragen?quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:28 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
snap ik, jezelf zo laten kennen voelt gewoon altijd klote, nou goed, het is maar FOK! en ik denk dan kop op en sterkte ermee
Volgens mij staat de menorah in de Poolse parlementquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor actie? Naar een Chanoeka-viering gaan om dan niet tegen Chanoeka te kunnen?
Ook echt met je domme harses door die poederblussenrook heen gaan lopen. Slimme Harryquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
Het is wat![]()
[ twitter ]
Oh nou, dan is het goed.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Volgens mij staat de menorah in de Poolse parlement
Blij dat je het met mij eens bentquote:
Wat vind je er zo goed aan?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:17 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn stem zou die krijgen![]()
[ twitter ]
Een antisemiet, heeft Polen ook een lange bedenkelijke geschiedenis in.quote:
Soldaat: 'Goedemiddag, meneer, ik ga u even wat vragen stellen, is dat ok?'quote:Op dinsdag 12 december 2023 07:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou dat zalniet maar men zal hen verhoren en vragen stellen over hamas , ze weten soms locaties van personen of materieel
Wat is dit voor mafketelquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
Het is wat![]()
[ twitter ]
En daarmee weer verschillende nieuwe Houthis in aankomst.quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
Probleem is daarmee ook dat veel mensen in het midden oosten zo verdomd hardnekkig vasthouden aan die achterlijkheid.
Maar ja, Saudi is daar nu al jaren bezig en niet capabel genoeg om eens iets aan die houthis te doen. Geef Isral een paar maanden en ze zijn kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |