quote:
Je wilt zeggen dat ik dat soort filmpjes heb aangezet? Ik zit vrij lang op Twitter, ik klik niet op dat soort filmpjes.quote:
Dat hoef je ook niet te doen. Maar als je op Fok bepaalde topics volgt, die een constante stroom aan embedded posts van X laten zien, dan doet dat ook iets voor je eigen algoritme.quote:Op maandag 18 december 2023 11:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat ik dat soort filmpjes heb aangezet? Ik zit vrij lang op Twitter, ik klik niet op dat soort filmpjes.
Ik krijg ongevraagd allerlei vreselijke filmpjes te zien met veel geweld. Ik zit ook al jaren op Fok. Dit is allemaal pas sinds deze week in mijn feed. En ik kan blocken wat ik wil, Twitter blijft ze maar in mijn scherm dumpen. Blijkbaar zijn er er tyfusveel van die Twitteraccounts met geweld, dat lijkt mij toch banwaardig.quote:Op maandag 18 december 2023 11:14 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet te doen. Maar als je op Fok bepaalde topics volgt, die een constante stroom aan embedded posts van X laten zien, dan doet dat ook iets voor je eigen algoritme.
Daarbij ben je vrij om te kijken hoe het algoritme in elkaar steekt. Zie de git van X.
Kijk je sec bij de For You tab dan?quote:Op maandag 18 december 2023 11:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik krijg ongevraagd allerlei vreselijke filmpjes te zien met veel geweld. Ik zit ook al jaren op Fok. Dit is allemaal pas sinds deze week in mijn feed. En ik kan blocken wat ik wil, Twitter blijft ze maar in mijn scherm dumpen. Blijkbaar zijn er er tyfusveel van die Twitteraccounts met geweld, dat lijkt mij toch banwaardig.
Twitter maar eens de deur uit doen, ik ben hier echt niet van gediend.
Klaarblijkelijk veels te moeilijke humor voor mij, want ik heb echt geen enkele keer gelachen.quote:
Je bent een fanboy, nietwaar?quote:Op maandag 18 december 2023 12:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk veels te moeilijke humor voor mij, want ik heb echt geen enkele keer gelachen.
Jij kunt in 14 minuten en 7 seconden een filmpje van ruim een haf uur kijken ?quote:Op maandag 18 december 2023 12:18 schreef Rnie het volgende:
Klaarblijkelijk veel te moeilijke humor voor mij, want ik heb echt geen enkele keer gelachen.
Beetje, maar ik vind dit soort lachband humor in die monoloog setting praktisch tot nooit grappig.quote:
Na tien minuten uitgezet. Wordt het nog grappig?quote:Op maandag 18 december 2023 16:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij kunt in 14 minuten en 7 seconden een filmpje van ruim een haf uur kijken ?
quote:Op maandag 18 december 2023 13:00 schreef capricia het volgende:
Goh, is er iemand verbaasd?
[ twitter ]
Goede community note trouwens:quote:Op maandag 18 december 2023 17:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ian Miles Cheong is echt next level.
Ik zeg het al maanden, X stopt in de EU, of krijgt een europese variant.
quote:EU Commisioners are appointed
Thierry Breton was nominated by the directly-elected President of France.
The group of commisioners was approved as a whole by the directly-elected European Parliament.
The group was then approved by the European Council.
https://www.france24.com/(...)uropean-commissioner
https://eur-lex.europa.eu(...)d-commissioners.html
Ligt eraan hoelang dat onderzoek duurt natuurlijk, maar ik neem aan dat begin 2025 het speeldveld wat betreft X/EU/regelgeving redelijk open ligt.quote:Op maandag 18 december 2023 17:45 schreef Ludachrist het volgende:
Welke deadline had je voor die weddenschap in gedachten?
The left can't meme, waarom niet? omdat ze gewoonweg geen humor hebben. Zelfde geldt voor al die linkse late night shows.quote:Op maandag 18 december 2023 12:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk veels te moeilijke humor voor mij, want ik heb echt geen enkele keer gelachen.
Je TDS speelt weer op.quote:Op maandag 18 december 2023 19:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
The left can't meme, waarom niet? omdat ze gewoonweg geen humor hebben. Zelfde geldt voor al die linkse late night shows.
Of Alex Baldwin die Trump imiteert.
Zelfs meme's moeten ze stelen, zo ongrappig zijn ze.quote:
Elon Musk moet die gek verbannen! niemand heeft om meneer Breton zijn mening gevraagd.quote:Op maandag 18 december 2023 13:00 schreef capricia het volgende:
Goh, is er iemand verbaasd?
[ twitter ]
Geen idee wat dat betekend, maar vaak gaat links en humor gewoonweg niet samen. Dit is natuurlijk een uiterst subjectief gegeven.quote:
quote:Op maandag 18 december 2023 17:08 schreef Rnie het volgende:
(...)
Na tien minuten uitgezet. Wordt het nog grappig?
quote:Op maandag 18 december 2023 12:18 schreef Rnie het volgende:
Klaarblijkelijk veel te moeilijke humor voor mij, want ik heb echt geen enkele keer gelachen.
Elmo gaat gewoon door het stof. Maar hij heeft voor de buhne een grote bek, want libs moeten geowned worden, tenminste dan in woord, en die droeftoeter die hij aangenomen heeft om CEO in name only uit te hangen, mag zich het vuur uit der sloffen gaan rennen om te redden wat er te redden valt.quote:Op maandag 18 december 2023 17:34 schreef Rnie het volgende:
[ twitter ]
Ik durf er een wedje op te leggen dat de uitkomst zal zijn dat X niet voldoet aan bepaalde regelgeving, Musk aankaart dat de EU niet goed bij zijn paasei is en daarmee dus ervoor zorgt dat X niet meer toegankelijk zal zijn in de EU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |