Een soort kapsalon maar dan zonder patat of aardappelschijfjesquote:Op zondag 10 december 2023 14:36 schreef drakin het volgende:
straks kleine salade met shoarmavlees van gister erdoor
Wat voor soep had je?quote:Op zondag 10 december 2023 14:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dank je .. het smaakte weer prima...
Is kapsalon salade met swarma?quote:Op zondag 10 december 2023 14:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een soort kapsalon maar dan zonder patat of aardappelschijfjes
Met patat er door/bij en knoflooksaus of met andere vlees kan ook bijvoorbeeld kebab of dönerquote:
Zowel de patat als de saus heb ik er niet bij.quote:Op zondag 10 december 2023 14:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met patat er door/bij en knoflooksaus of met andere vlees kan ook bijvoorbeeld kebab of döner
Ook een prima combinatiequote:Op zondag 10 december 2023 14:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Zowel de patat als de saus heb ik er niet bij.
Wel tomaatjes en een uitje
Was gisteravond iig erg lekker. Maar geen idee dat het meteen een kapsalon zou zijn. Ik doe wel vaker warm vlees door de salade zoals spekjes of hamblokjesquote:
Nou is ook niet echt een kapsalon natuurlijk..quote:Op zondag 10 december 2023 14:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Was gisteravond iig erg lekker. Maar geen idee dat het meteen een kapsalon zou zijn. Ik doe wel vaker warm vlees door de salade zoals spekjes of hamblokjes
hmmm zalm ligt hier ook nog in de koelkastquote:Op zondag 10 december 2023 14:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou is ook niet echt een kapsalon natuurlijk..
Ik heb dat zelf nooit geprobeerd wel met zalm er door..
Lekker, ga ik met kerst eten denk ik..quote:Op zondag 10 december 2023 14:56 schreef drakin het volgende:
[..]
hmmm zalm ligt hier ook nog in de koelkast
Alweer een onderdeel die ik dus mis.quote:
Ik heb geen idee wat ik voorgeschoteld krijg.quote:Op zondag 10 december 2023 14:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker, ga ik met kerst eten denk ik..
Zalm kapsalon?quote:Op zondag 10 december 2023 14:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou is ook niet echt een kapsalon natuurlijk..
Ik heb dat zelf nooit geprobeerd wel met zalm er door..
quote:
Kerstavond gourmetten en 1ste en 2e kerst dag nog geen ideequote:Op zondag 10 december 2023 14:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik voorgeschoteld krijg.
Zal dat lekker zijn, misschien wordt het wel een hit net zoals de crompoucequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |