Prachtig dit, mooi mensquote:Op zondag 10 december 2023 18:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je hebt het de afgelopen tijd niet makkelijk gehad. Ik wil je graag een hart onder de riem steken en een financiële bijdrage aan je leveren zodat jullie ook iets kunnen bestellen. Stuur me maar een open tikkie of betaalverzoek via pb.
Liefquote:Op zondag 10 december 2023 18:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je hebt het de afgelopen tijd niet makkelijk gehad. Ik wil je graag een hart onder de riem steken en een financiële bijdrage aan je leveren zodat jullie ook iets kunnen bestellen. Stuur me maar een open tikkie of betaalverzoek via pb.
Ik heb ze volgemikt met luiersquote:Op zondag 10 december 2023 18:26 schreef exode het volgende:
Ik heb de bezorgmomenten al wel vastgelegd voor Kerst, die moet ik op tijd aanpassen anders komen er 4 kratten bier binnen![]()
Eerste Kerstdag komt mijn familie lunchen, nog geen idee wat we gaan maken. Het zijn allemaal makkelijke eters, die enige met restricties is die vrouw waar ik mee ga trouwen. Het is vooral veel want mijn familie bestaat uit 9 volwassenen en dan wij zelf nog. En die volwassenen eten nogal veel.
Schoonfamilie moet ik wijn mee gaan kopen met schoonmoeder (long story) en dat is een diner op fietsafstand bij zwager op jaja.....Derde Kerstdag (bestaat niet he, maar bij schoonfamilie dus wel). Wij hoeven niets te maken of mee te nemen verder.
Nou onze woonkamer is Kerstwonderland hoor, we zijn klaar met alle dozen uitpakken en alles een plek geven. Nou ja alle, 2 dozen zijn terug naar zolder, dan werd het zelfs voor ons te vol.
Ik heb echt eens 4 kratten bier binnengekregen, had de lijst wel aamgepast maar die kratten niet verwijderd.quote:Op zondag 10 december 2023 18:52 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik heb ze volgemikt met luiersen dan niet eens de maat van kleinzoon
Oepsquote:Op zondag 10 december 2023 18:55 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb echt eens 4 kratten bier binnengekregen, had de lijst wel aamgepast maar die kratten niet verwijderd.
Ik up het graag.quote:Op zondag 10 december 2023 18:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Super lief!quote:Op zondag 10 december 2023 18:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je hoeft geen dingen te doen die je niet wilt. Maar ik geef het liever aan jou dan aan een ander goed doel waarvan ik niet waar het precies terecht komt. En je verdient het gewoon.quote:Op zondag 10 december 2023 19:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Super lief!![]()
![]()
maar hoeft echt niet!
![]()
![]()
dit!quote:Op zondag 10 december 2023 19:59 schreef Hupje het volgende:
Lieve @:_Ingrid_ Je vroeg ook niks. Maar er wordt wel heel lief wat aangeboden. Daar op ingaan mag gewoonhoeft zelfs verder niemand van te weten.
Sowieso Love Actually.quote:Op zondag 10 december 2023 20:11 schreef Kyara het volgende:
Wij vieren kerst bij (schoon)ouders. Hoef niks mee te nemen of te maken, alleen maar aan te schuiven
Kerstavond vieren we thuis met een lading hapjes op tafel en een (kerst)film. Iemand nog tips qua film?
Heerlijke filmquote:Op zondag 10 december 2023 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sowieso Love Actually.
Gisteren nog gekeken.
Die hard is altijd goed!quote:Op zondag 10 december 2023 20:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
Heerlijke filmDe kinderen zijn alleen nogal allergisch voor romantiek, seks of zoenende mensen an sich. Die kijken liever een horror film dat er ergens per ongeluk in gezoend wordt.
Ik zat dus meer aan Die Hard te denken.
+1quote:
Deze en The Holiday vaste prik met kerst hier. En Home Alone TWEE. En A boy called Christmas.quote:Op zondag 10 december 2023 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sowieso Love Actually.
Gisteren nog gekeken.
National Lampoons Christmas Vacation.quote:Op zondag 10 december 2023 20:11 schreef Kyara het volgende:
Wij vieren kerst bij (schoon)ouders. Hoef niks mee te nemen of te maken, alleen maar aan te schuiven
Kerstavond vieren we thuis met een lading hapjes op tafel en een (kerst)film. Iemand nog tips qua film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |