Met steun. 🥸quote:
Ja ik ook, lekker dik pak sneeuwquote:
Nog even en ik heb vakantie, dan kan ik weer wat harder overdag bolkenquote:Op zondag 10 december 2023 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
aah, ja gee uit gaan zonder bolk idd
Morguh UNquote:
Hidi bolkuhquote:
Weer tanzenquote:Op zondag 10 december 2023 07:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor mijn doen welIk was uit geweest en wilde gewoon een beetje bolken.
Beter toch, geniet er van.quote:Op zondag 10 december 2023 07:55 schreef _UserName_ het volgende:
same here, over 2 weekjes maar ik ga toch geen potten breken, ben de laatste maande niet meer heel actief in DTS door het late wakker worden, zal van de zomer wel weer anders zijn gok ik
Heb ik al, helpt nietquote:Op zondag 10 december 2023 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter toch, geniet er van.
ALs je dan verduisterings gordijnen in je slaapkamer hangt helpt dat niet een beeetje dan?
Ik heb dat soort gordijnen niet, maar ik heb het voordeel dat mijn slaapkamer behoorlijk donker is en er geen straatlantaarns of zo in schijnen.quote:Op zondag 10 december 2023 07:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb ik al, helpt niet
En goedemorgen
O dat is jammer, doe je zo slaapmasker opquote:Op zondag 10 december 2023 07:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb ik al, helpt niet
En goedemorgen
mijn slaapkamer zit ook niet aan de straatkant, mijn biologische klok is gewoon ingericht op zonsopkomst gok ik.quote:Op zondag 10 december 2023 08:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dat soort gordijnen niet, maar ik heb het voordeel dat mijn slaapkamer behoorlijk donker is en er geen straatlantaarns of zo in schijnen.
Nee, nooitquote:Op zondag 10 december 2023 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, doe je zo slaapmasker op
Dat kan ook nogquote:Op zondag 10 december 2023 08:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, nooitik mot niks aan mn lijf als ik slaap, gewoon deken erover en als ik verder wil slapen terwijl het al licht is trek ik de deken wel over mn hoofd
Ach, er zijn ergere dingen in het leven. Hopelijk heb je niet te veel vroeger vergaderingen in de wintermaandenquote:Op zondag 10 december 2023 08:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
mijn slaapkamer zit ook niet aan de straatkant, mijn biologische klok is gewoon ingericht op zonsopkomst gok ik.
Liev, maar ik hou het voorlopig even hierbijquote:Op zondag 10 december 2023 05:07 schreef HiDiHo het volgende: voor @:DJMO [ afbeelding ] als ze weer kan eten
Maar wel een eitjequote:Op zondag 10 december 2023 08:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Liev, maar ik hou het voorlopig even hierbij
[ afbeelding ]
Fruit is nog steeds mijn ding nietz
Op en afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |