Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
SLaap lekker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Onder de streep dus
quote:Op zondag 10 december 2023 06:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga eens de mand opzoeken bolkers. Voordat het straks nog licht wordt![]()
Gaarne onder de streep suggesties doen over wat ik vandaag voor avondeten moet gaan doen![]()
![]()
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Later Grrrrrr
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
![]()
![]()
Ja soms doet ie rare dingen
Soms moet je wat spelen met wat je intiktAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik krijg alleen die letters bijna nooit goed. Geef je een nederlandse of engelse omschrijving?quote:Op zondag 10 december 2023 06:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ja soms doet ie rare dingen
Soms moet je wat spelen met wat je intikt![]()
Maakt niet uit volgens mij..ik tik gewoon nederlandsAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
straks crashed ie nog
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ctrl-alt-delAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ik denk het ook nietAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Forum Opties Forumhop: Hop naar: