Moggequote:
Morguh Hidihoquote:
F1 kan je als je zoveel talent hebt als Max heel lang blijven doen. Tot ver in je dertiger jaren. Maar ik denk niet dat hij dat gaat doen.quote:Op zondag 10 december 2023 06:13 schreef devzero het volgende:
Maar blijven dat soort sporters lang actief? Meeste topsporters stoppen toch ergens in hun 30-jaren
quote:Op zondag 10 december 2023 06:17 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
ontbijtje voor de ochtendploeg
Het is niet een beetje snel autorijden met je armpje wat uit het raam hangt. Je bent echt enorm geconcentreerd bezig voor lange tijd in een kleine ruimte. Op een gegeven moment gaat je reactie vermogen naar benedenquote:Op zondag 10 december 2023 06:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
F1 kan je als je zoveel talent hebt als Max heel lang blijven doen. Tot ver in je dertiger jaren. Maar ik denk niet dat hij dat gaat doen.
Hij heeft ook gewoon een schijtauto. Maar Max heeft al wel vaak genoeg laten zien dat hij de betere coureur is. En dat zeg ik niet uit chauvinisme.quote:Op zondag 10 december 2023 06:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk wint hij niet meer als Max kampioen wordt
Lekker dank jequote:
Klopt, maar snelle rondjes rijden is voor 99% weten hoe je moet sturen, remmen en gas geven. Dat is hoogst repetitief en ervaring helpt heel veel mee.quote:Op zondag 10 december 2023 06:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is niet een beetje snel autorijden met je armpje wat uit het raam hangt. Je bent echt enorm geconcentreerd bezig voor lange tijd in een kleine ruimte. Op een gegeven moment gaat je reactie vermogen naar beneden
Dat klopt ook wel. Aan goede reflexen heb je weinig als je de verkeerde kant op duikt. Dankzij ervaring kun je een beetje voorspellen waar die bal heen gaatquote:Op zondag 10 december 2023 06:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt, maar snelle rondjes rijden is voor 99% weten hoe je moet sturen, remmen en gas geven. Dat is hoogst repetitief en ervaring helpt heel veel mee.
In het betaald voetbal zijn het ook de keepers die het langste mee gaan, terwijl je zou zeggen dat reflexen juist voor een keeper heul belangrijk zijn.
Terug naar je kindertijd, plaatjes maken en inkleurenquote:Op zondag 10 december 2023 06:30 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin een beetje verslaafd hier aan te raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |