Hier heet dat acetaminophen. Dat is hier naast ibuprofen meeste gebruikte tegen hoofdpijn/spierpijn.quote:Op zondag 10 december 2023 05:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Warm houden, paracetamol en rustig bewegen.
Hebben ze dat trouwens in de US? Paracetamol? Ik heb echt nog nooit iemand van de overkant van de oceaan iets over paracetamol horen zeggen.
Ja, nee. Niet dus. Daar heb ik echt een hekel aan. Dat het spul allemaal zo heet is dat je een een vorkpuntje op een hele pan toe moet voegen en dat dan nog je bek in de fik staatquote:Op zondag 10 december 2023 05:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt ook een klein beetje gebruiken ipv het een dikke kwak
quote:Op zondag 10 december 2023 05:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar houd ik niet van, beetje spicey, niet van dat debiel spicey
Prima toch, de meeste sauzen zijn niet spicy. Dan neem ik die bolk saus welquote:Op zondag 10 december 2023 05:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, nee. Niet dus. Daar heb ik echt een hekel aan. Dat het spul allemaal zo heet is dat je een een vorkpuntje op een hele pan toe moet voegen en dat dan nog je bek in de fik staat![]()
Gewoon normaal doseerbare spiceyness bitte.
Hier hadden ze geen schaal, het was gewoon afwachten hoe spicey de spicey wasquote:Op zondag 10 december 2023 05:30 schreef devzero het volgende:
Ik vind dat altijd lastig bij de Thai.Ieder restaurant gebruikt zijn eigen schaal ,dus geen idee wat een 4 (max 5), of "spicy" (max very spicy) betekent
Een stuk authentieker dat wel. Maar ook onvoorspelbaarderquote:Op zondag 10 december 2023 05:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier hadden ze geen schaal, het was gewoon afwachten hoe spicey de spicey was![]()
Maar goed, het was allemaal heerlijk dus niks te klagen
Yupquote:Op zondag 10 december 2023 05:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Een stuk authentieker dat wel. Maar ook onvoorspelbaarder
Kijk, daarom eet Bolke (quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |