abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 februari 2003 @ 01:15:06 #76
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_8489950
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Precies, het gaat gewoon om pubers die teveel vrijheid krijgen en niet goed worden opgevoed eigenlijk. En ze kunnen gewoon hun gang gaan. Ik hoefde dat niet te flikken, want als het 1 keer was gebeurd werd ik door de politie thuis afgeleverd en daarna kon ik echt niet lopen hoor.

Dit soort jochies worden niet meer afgstopt door de politie en al helemaal niet thuis....

da;s omdat sommieg ouders het idee hebbenan: de politie en de school voed ze maar op.

da's daar in dat thuisland ook zo.

zaterdag 15 februari 2003 @ 01:20:40 #77
24184 speedfreakssj
pi_8490006
-edit-
verwijderd
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 15-02-2003 02:15]

pi_8490026
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 01:20 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

een hoop gelul

ho ho - 't is Nazi Duitsland niet
Als ik Xanthippe onder de duim heb, dan heb ik geen moeite in de omgang met andere mensen
  zaterdag 15 februari 2003 @ 01:27:50 #80
24184 speedfreakssj
pi_8490049
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 01:09 schreef gelly het volgende:

[..]

Oh, je wilt een achterlijke cultuur invoeren in Nederland. Wat loop je dan te zeiken op marokkaantjes en andere allochtonen ?

ik zeg alleen wat de straffen zijn in DIE landen waar ze meestal vandaan komen. DAAR doen ze niks.
want daar krijgen ze straf.

HIER flikken ze alles en worden bljkbar over hun bolletje geaaid.
wat ik dus wil is dat er iets zwaardere straffen komen.
pleur ze maar in een boortcamp zoals ik al heb gezegd

zaterdag 15 februari 2003 @ 01:29:23 #81
24184 speedfreakssj
pi_8490058
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 01:05 schreef Speedfreaksjj het volgende:

[..]

Wat voore munitei zou je aanbevelene>

eh, tropisch hardhout met alimunium laag tegen het breken en met ruberen handvat tegen het wegslippen of afpakken can de knuppel.

dezelfde die bij basebal gebruikt worden dus.

zaterdag 15 februari 2003 @ 01:48:27 #82
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8490174
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 01:27 schreef speedfreakssj het volgende:
ik zeg alleen wat de straffen zijn in DIE landen waar ze meestal vandaan komen. DAAR doen ze niks.
want daar krijgen ze straf.
Waar hun voorouders vandaan komen, bedoel je? Wat voor onderscheid kun je dan nog maken tussen beschaafde en onbeschaafde landen, als er hier in Nederland handen worden afgehakt, mensen gestenigd?
  zaterdag 15 februari 2003 @ 01:51:27 #83
24184 speedfreakssj
pi_8490199
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 01:48 schreef Farzin het volgende:

[..]

Waar hun voorouders vandaan komen, bedoel je? Wat voor onderscheid kun je dan nog maken tussen beschaafde en onbeschaafde landen, als er hier in Nederland handen worden afgehakt, mensen gestenigd?

dat bedoel ik helemaal niet.

ik wil aleen aangeven dat de straffen hier dus zonnodig omhoog moeten. handen afhakken en verbannen vind ik zelf ook onzin maar da's wel waardie gastjes mee opgegroeif zijn en vergeleken met dat zijn onze straffen meer een taje tegen et hoofd. meer niet,

pi_8490218
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 01:51 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

ik wil aleen aangeven dat de straffen hier dus zonnodig omhoog moeten. handen afhakken en verbannen vind ik zelf ook onzin maar da's wel waardie gastjes mee opgegroeif zijn en vergeleken met dat zijn onze straffen meer een taje tegen et hoofd. meer niet,

Volgens mij zijn ze hier opgegroeid.........
  zaterdag 15 februari 2003 @ 01:54:38 #85
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8490224
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 01:51 schreef speedfreakssj het volgende:

Het gaat om hun voorouders. Of denk jij serieus dat derdegeneratie Marokkanen in Marokko zijn opgegroeid?
pi_8490326
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja dat vind jij, dat vind ik. Maar als je het ZEGT op fok! vallen er bepaalde lieden weer over je heen...

kom maar...ff zoeken naar een stukje dat ik eerder heb geschreven...ongeveer een halve column...

KOM MAAR OP dit is geen discriminatie ofzo. Dit is het verbergen van de waarheid. Want onee, er is nix mis met Nederland...Een fijn land...tis net als met de crisis in de eind jaren 20: nederland zou niet worden getroffen door de wall-street-crisis, alleen wel alle landen eromheen. Doe die oogkleppen weer op; lekker slapen

| Foto's |
  zaterdag 15 februari 2003 @ 02:14:48 #87
24184 speedfreakssj
pi_8490337
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 01:54 schreef Farzin het volgende:

[..]

Het gaat om hun voorouders. Of denk jij serieus dat derdegeneratie Marokkanen in Marokko zijn opgegroeid?

ik neem aan dat de ouders wel iets vertellen over hun land van herkomst en dan zal de politie en de straffen er ook wel bij komen en weor daar over gepraat.
  † In Memoriam † zaterdag 15 februari 2003 @ 02:50:03 #89
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8490469
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 02:25 schreef MeAndMyself het volgende:
Ik word nu ECHT gek van dat kutsysteem in nl...

must-read..

En ?
  zaterdag 15 februari 2003 @ 02:55:18 #90
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8490494
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 02:14 schreef speedfreakssj het volgende:
ik neem aan dat de ouders wel iets vertellen over hun land van herkomst en dan zal de politie en de straffen er ook wel bij komen en weor daar over gepraat.
Ja, en dan?
pi_8490604
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 02:50 schreef Loedertje het volgende:

[..]

En ?

gelezen?!
| Foto's |
  zaterdag 15 februari 2003 @ 10:23:08 #92
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_8491444
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 03:24 schreef MeAndMyself het volgende:

gelezen?!

Ja. En nu? Met de hele groep boe en bah gaan roepen?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_8491727
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 10:23 schreef robh het volgende:

[..]

Ja. En nu? Met de hele groep boe en bah gaan roepen?

Blijkens

bah
Ceterum: Het Nederlands rechtsysteem is een van de betere

Als ik Xanthippe onder de duim heb, dan heb ik geen moeite in de omgang met andere mensen
pi_8491942
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:58 schreef HeatWave het volgende:

vallen er bepaalde lieden weer over je heen...

Ik op die lieden
To hell with Kyoto!
pi_8492112
De situatie in Amerika is niet met die in nederland te vergelijken. In amerika doen allochtonen niet zo moeilijk en eist de overheid dat ze zich houden aan de wetten. Daar zijn ze niet zo soft als in nederland, iedere burger die een vergunning wil krijgen moet een examen afleggen en als je een vergunning wil krijgen moet je aan een aantal eisen voldoen.

Ik vind het een schande dat in nederland gekeken word naar de achtergrond van de crimineel en in sommige gevallen word er zelfs rekening mee gehouden, een aantal jaren terug bijvoorbeeld nog een een kwestie van familie eer waar enkele doden waren gevallen. Waarom zou de staat rekening moeten houden met een kleine groep raddraaiers wiens cultuur haaks staat op de nederlandse wetgeving?

Die kinderen, en hun ouders, wonen werken en eten in nederland, dus houden ze zich ook maar aan de regels die hier gelden. Geen uitzondering, geen achtergrond onderzoek. Het heeft geen enkel zin, want aan het eind van de dag moet iedere burger zich aan dezelfde regels houden of het een turk een swahili een nederlander is doet er niet toe. In dit land gelden regels. Ik snijd iemands keel open, dan maakt het geen ruk uit wat mijn achtergrond is, dan verdien ik het om achter de tralies te belanden.
Die marrokanen weten welke regels hier gelden dus hebben ze zich daar aan te houden. Begrip heeft geen plaats bij de politie, die voeren de wet uit. En de wet discrimineert niet.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_8519425
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 01:54 schreef Farzin het volgende:

[..]

Na drie generaties zouden normaal gesproken de hier geldende regels wel moeten zijn doorgedrongen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')