Beetje zoals Sunneklaas op Ameland.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee toekijken, de krampus zijn van
hele oostenrijk gekomen
Owh dan ga ik niet kijkenquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Begon leuk, maar uiteindelijk wel teleurstellend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Mehhquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach. Er zijn zo veel dingen raar.
[..]
Of je moet echt niets te doen hebben
Las het hier hee: https://www.rtlnieuws.nl/(...)ress-shein-omstredenquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
TEMU is een datamining app. Dat mensen het nog steeds niet leren. Je data wordt verkocht. Of denk je dat die spullen zo goedkoop verkopen daadwerkelijk zo was? Je betaalt er hoe dan ook voor.
Omdat ik een filmpje gezien heb met daarin de code achter TEMU en wat ermee gedaan wordt. Het bedrijf achter TEMU is zelfs al voor de rechter gekomen in USA ivm het doorverkopen van data etc.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:59 schreef Paul het volgende:
hoe weten jullie dat zo, ik heb nog nooit in mn leven bij iets buitenlands bestelt
Ik heb wel gehoord dat jijzelf het product bent, maar heb niet gelezen wat ze er mee bedoelden. Datamining klinkt dan wel logisch.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
TEMU is een datamining app. Dat mensen het nog steeds niet leren. Je data wordt verkocht. Of denk je dat die spullen zo goedkoop verkopen daadwerkelijk zo was? Je betaalt er hoe dan ook voor.
Atalanta vs AC is al klaar Inter nu en PSG en nee ik heb de Deense zenders niet in mn lijstjequote:Op zaterdag 9 december 2023 21:00 schreef mario390 het volgende:
op danse sport inter vs udinese
danach Atalanta vs Milan
@:chufi en de Real Sociedad spel was ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |