Geef haar af en toe maar een dikke knuffelquote:
Gecondoleerd Mario...quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gev je bi op de kop![]()
we hebben dodesvall
quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter dan dat De Vieze Man dat bij je doet
quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:50 schreef mario390 het volgende:
kut erder had ik haren tot de mond
nu nur tot neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]nee de kopharen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JOu kapsel?quote:
Nee nieuw kapsel van mario, hij zegt dat het tot de neus valtquote:
Dan is het dit kapsel in ieder geval nietquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee nieuw kapsel van mario, hij zegt dat het tot de neus valt
Jawel toch, de zijkanten vallen ongeveer op neus hoogtequote:Op zaterdag 9 december 2023 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het dit kapsel in ieder geval niet
quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel toch, de zijkanten vallen ongeveer op neus hoogte
quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
Doe even foto's van je "kopharen" mario
Dat een best bord vol. Van de week weer eens spitskool gegeten, was jaren geleden maar dat was toch erg lekker.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
De halve kilo boerenkool gaat vandaag op, eindelijk
Hey Jippiequote:
Nee niet alles in een keer natuurlijk. 3 keer ofzoquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat een best bord vol. Van de week weer eens spitskool gegeten, was jaren geleden maar dat was toch erg lekker.
167,33 gram is dan wel weer weinig, ben je op dieet?quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee niet alles in een keer natuurlijk. 3 keer ofzo
zo zie ik maar niet uitquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het dit kapsel in ieder geval niet
jij nietquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:11 schreef devzero het volgende:
Waarom zou ik Zweedse tv moeten kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |