Goed verhaal, lekker kort.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:07 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Zo'n beetje elk Palestijns lijk wordt hier gretig afgedaan als Pallywood maar ooggetuigenverklaringen zonder verdere bewijs moet ik geloven omdat? Biden heeft ook onthoofde kinderen gezien
https://www.thisishamas.comquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:07 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Zo'n beetje elk Palestijns lijk wordt hier gretig afgedaan als Pallywood maar ooggetuigenverklaringen zonder verdere bewijs moet ik geloven omdat? Biden heeft ook onthoofde kinderen gezien
Hebben ze die Mexicaanse cartel video al verwijderd?quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:18 schreef Rollo het volgende:
[..]
https://www.thisishamas.com
Als je niet-hypocriet bent kijk je even elk filmpje op die pagina
Ik weet niet wie vindt dat alle Palestijnen slachtoffer zijn, je projecteert het op mij, zal wel uit onvermogen zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:02 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja idd heel ridicuul. Niemand heeft invloed. Iedereen is slachtoffer. Stemmen op ze.. Paar 100 km aan tunnels bouwen zonder dat iemand t merkt. Gegijzelden vasthouden. Wanneer ze vluchten opjagen en aanbrengen, juichen bij aanslagen and so on. Maar geen invloed hoor. Allemaal slachtoffer.
Waarom geloof je Israëliërs niet wanneer die je vertellen dat er 40 baby's onthoofd zijn? Laat me raden, je Jodenhaat?quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:13 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort.
Sterkte met het verlies.
Dat er baby's zijn onthoofd zal vast en zeker, zulke gruwelijke dingen kun je wel verwachten van de Palestijnse terroristen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:20 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Waarom geloof je Israëliërs niet wanneer die je vertellen dat er 40 baby's onthoofd zijn? Laat me raden, je Jodenhaat?
Ja idd..dat je voorbijgaat aan elke waarschuwing voor die bom valt zal dan wel een gebrek zijn aan jouw onvermogen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik weet niet wie vindt dat alle Palestijnen slachtoffer zijn, je projecteert het op mij, zal wel uit onvermogen zijn.
Maar oké laten we doen alsof jij in Gaza woont en je vermoed dat je flatgenoot bij Hamas zit en je ziet om te hoek rare activiteiten en daar zijn ze misschien een tunnel aan het graven zijn. Wat doe je? Hamas heeft er geen moeite mee jou fysiek te straffen, dat mag je meenemen in je beslissing.
Als jouw flat opgeblazen wordt zie ik jou als slachtoffer want je bent gewoon een vriendelijk mens die niks verkeerds doet, je bent op de verkeerde plek geboren. Dat mag je mij gerust verwijten
Ben jij een trol die oninhoudelijke one-liners nodig heeft om een inhoudelijk verlies te mijden?quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:19 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Hebben ze die Mexicaanse cartel video al verwijderd?
De enige Syriërs die ik erover heb gesproken gaven de volgende reacties : 1;jammer dat een atoombom op Gaza geen optie is. 2; wat mij betreft heeft Israël sowieso gelijk. 3; ik ben niet voor niks gevlucht, ik hou een veilige afstand van die gekkies.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:36 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Syriërs, Libanezen, Jordaniërs en Palestijnen zijn 'levant arabieren' , en voelen zich enorm verbonden met elkaar, daarom zijn Syriërs vaak nog net wat fanatieker dan bijvoorbeeld Turken in het steunen van Gazanen.
Zeker zielig voor die vriendelijke Palestijn. Helaas is het zolang Hamas nog bestaat die zielige Palestijn of een zielige Israelier, logisch dat het IDF, als het dan toch moet kiezen, dan toch voor het leven de zielige Israelier kiest.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik weet niet wie vindt dat alle Palestijnen slachtoffer zijn, je projecteert het op mij, zal wel uit onvermogen zijn.
Maar oké laten we doen alsof jij in Gaza woont en je vermoed dat je flatgenoot bij Hamas zit en je ziet om te hoek rare activiteiten en daar zijn ze misschien een tunnel aan het graven zijn. Wat doe je? Hamas heeft er geen moeite mee jou fysiek te straffen, dat mag je meenemen in je beslissing.
Als jouw flat opgeblazen wordt zie ik jou als slachtoffer want je bent gewoon een vriendelijk mens die niks verkeerds doet, je bent op de verkeerde plek geboren. Dat mag je mij gerust verwijten
Kortom, slimme mensen. Als men dan richting het Westen komt, mag zo'n houding echt worden geprezen. Deze kwestie zou wellicht een standaard vraag moeten worden bij elk AZC en degenen die dan gaan schuimbekken meteen terugsturen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:47 schreef HiZ het volgende:
[..]
De enige Syriërs die ik erover heb gesproken gaven de volgende reacties : 1;jammer dat een atoombom op Gaza geen optie is. 2; wat mij betreft heeft Israël sowieso gelijk. 3; ik ben niet voor niks gevlucht, ik hou een veilige afstand van die gekkies.
Man ga eerst toch eens al die vragen van mijn kant beantwoorden van de afgelopen dagen die je aan het ontwijken bentquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar wat trekt jou eigenlijk zo aan in de Palestijnse kwestie, hoe komt dat je zo in de bres springt voor een volk dat zich al decennialang zo verschrikkelijk barbaars weet te gedragen?
Dat waarschuwen gebeurt niet bij elk bombardement. Absoluut niet zelfs. Uit je post begrijp ik dat jij in hun schoenen dus ook niks zou doen, vind je ze nog steeds ‘allemaal slachtoffer’?quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:38 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja idd..dat je voorbijgaat aan elke waarschuwing voor die bom valt zal dan wel een gebrek zijn aan jouw onvermogen.
Allemaal vriendelijke mensen.
Je kunt mijn simpele vraag dus niet beantwoorden, want rare tegenvragen stellen is geen antwoord. Het blijft wat dat betreft best opmerkelijk bij sommigen met Palestijnse sympathieën, men kan het zelf niet eens uitleggen waar deze vandaan komen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:53 schreef moby_jones het volgende:
[..]
No facts just vibes, zo kennen we je
[..]
Man ga eerst toch eens al die vragen van mijn kant beantwoorden van de afgelopen dagen die je aan het ontwijken bent
• Jodenhaters verzinnen dat er een militaire bezetting in de Westelijke Jordaanoever is ondanks dat het Israëlische hooggerechtshof zelf is die het een militaire bezetting noemt
• Israël is een pluriforme democratie maar nederzettingen ontmantelen is opeens anti-Joods
• Palestijnen hebben de Palestijnse nationaliteit maar Palestina is geen land.
Hoe schakel je hiertussen zonder spontaan schizofrenie te ontwikkelen
quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:20 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Waarom geloof je Israëliërs niet wanneer die je vertellen dat er 40 baby's onthoofd zijn? Laat me raden, je Jodenhaat?
Niet bij elke nu. T was voorheen natuurlijk allemaal kumbaya.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat waarschuwen gebeurt niet bij elk bombardement. Absoluut niet zelfs. Uit je post begrijp ik dat jij in hun schoenen dus ook niks zou doen, vind je ze nog steeds ‘allemaal slachtoffer’?
Er is bij veel Gazanen iets helemaal mis in t hoofd dus de volgende claim zal in Gaza vaak niet opgaan: de meeste mensen willen niet dood dus die nemen een waarschuwing serieus en zeker als er kinderen zijn. Natuurlijk ben jij superieur ten opzichte van mij en die mensen, maar helemaal mesjogge zijn er maar weinig
Ja, jij denkt. Dat moet je wat minder doen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik denk dat Poetin juist pro-Israël is.
Poetin en Israël doen exact hetzelfde.
quote:'Hamas is van plan opnieuw gegijzelden met een Russisch paspoort vrij te laten uit dank voor de steun van president Vladimir Poetin. Dat meldt het Russische staatspersbureau Tass. De vrijlating staat los van de onderhandelingen die Hamas met Israël voert.'
Inhoudelijke vragen over het aard van het conflict, nee dat zou deze thread echt verpestenquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je kunt mijn simpele vraag dus niet beantwoorden, want rare tegenvragen stellen is geen antwoord.
Ik sta liever aan de kant van Mandela en Desmond Tutu dan de politieke elite in de VS, VK, en Frankrijk als het gaat om het herkennen van apartheid en kolonialisme in de wereldquote:Het blijft wat dat betreft best opmerkelijk bij sommigen met Palestijnse sympathieën, men kan het zelf niet eens uitleggen waar deze vandaan komen.
Maar wellicht is dat ook wel logisch, want hoe moet je het überhaupt onderbouwen dat je sympathieën hebt voor een volk dat uitblinkt in barbarisme, terrorisme, antisemitisme, jihadisme en martelaarschap.
Jemig, ik weet het nog, al die Israëlische aanvalsgolven op Bakhmut.quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik denk dat Poetin juist pro-Israël is.
Poetin en Israël doen exact hetzelfde.
'Apartheid' en 'kolonialisme', oh jij bent er zo eentje. Lekker Links, lekker intersectioneel.quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:16 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Inhoudelijke vragen over het aard van het conflict, nee dat zou deze thread echt verpesten
[..]
Ik sta liever aan de kant van Mandela en Desmond Tutu dan de politieke elite in de VS, VK, en Frankrijk als het gaat om het herkennen van apartheid en kolonialisme in de wereld
Eerste wat Hitler deed toen ie met z’n antisemitische acties begon was breed uitmeten hoe andere landen ze niet wilde hebben. De grenzen gingen voor ze dicht en dat zei alles. Die tactiek wordt dus vandaag de dag nog gebruikt, zo effectief is ie. Lekker bezigquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:03 schreef marsan het volgende:
[..]
Niet bij elke nu. T was voorheen natuurlijk allemaal kumbaya.
De meesten willen wss niet dood. Niet zelf idd.
Maar gelukkig wil de hele arabische wereld ze allemaal opnemen.
Zulk goed volk. Overal welkom.
Hoe reageerde egypte ook alweer toen de 1e hulpkonvooien naar binnen mochten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |