Billie Eilish +2quote:Op maandag 11 december 2023 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flowers, Engelbewaarder, Cruel Summer en Anti-Hero BINNEN
Geen Tattoo verbaast me. Grote hit wel.quote:Op maandag 11 december 2023 09:03 schreef Fred_B het volgende:
Geen Loreen en Käärijä. Nederland is een smakeloos land.
Misschien is Nederland af en toe toch een smaakvol land.quote:Op maandag 11 december 2023 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen Tattoo verbaast me. Grote hit wel.
Die zullen we komende week wel horen. Harris sowieso, UK is een twijfelgevalquote:
Euphoria staat er wel degelijk in, Tattoo inderdaad niet. Keuzelijst-bonus.quote:Op maandag 11 december 2023 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen Tattoo verbaast me. Grote hit wel.
Hunekop 1 staat er al niet in.quote:Op maandag 11 december 2023 09:07 schreef Tussle266 het volgende:
Volgens mij heeft Hunekop Part II het ook niet gehaald, maar ik spreek die taal niet zo goed, dus ik kan het verkeerd getypt hebben.
Dit zegt mij zo niets.quote:
En volkswagen?quote:
quote:Op maandag 11 december 2023 09:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Olivia newton John raakt alle noteringen kwijt
Grease hype weer uitgewerkt dus?quote:Op maandag 11 december 2023 09:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Olivia newton John raakt alle noteringen kwijt
je bedoelt dat de DAB uitgewerkt is.quote:Op maandag 11 december 2023 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grease hype weer uitgewerkt dus?
Peter R effect uitgewerkt.quote:Op maandag 11 december 2023 09:16 schreef Fred_B het volgende:
Homburg is eruit. Twee noteringen voor Procol Harum was ook wel erg veel.
Twee Motten komt er voor in de plaats.
quote:Op maandag 11 december 2023 09:16 schreef Fred_B het volgende:
Homburg is eruit. Twee noteringen voor Procol Harum was ook wel erg veel.
Twee Motten komt er voor in de plaats.
Hoe gaat die ook alweer?quote:Op maandag 11 december 2023 09:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Forget me van Lewis Capaldi erin
Ja! Dan kan ik ook een Nostradamus punt bijtellenquote:Op maandag 11 december 2023 09:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Paolo Nutini - Through The Echoes is IN. Mooie binnenkomer.
Ja, dat wil nog wel eens uitvallen zo na het overlijden.quote:Op maandag 11 december 2023 09:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Robbie Robertson ook niet erin. Geen goed haar voor de dabs vooralsnog
The band zal wel stijgen dan.quote:Op maandag 11 december 2023 09:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Robbie Robertson ook niet erin. Geen goed haar voor de dabs vooralsnog
Re-entry.quote:Op maandag 11 december 2023 09:24 schreef alpeko het volgende:
Damien Rice - Blower’s daughter er in. Beste zangers effect? Of stond die er al in?
Bohemian like youquote:Op maandag 11 december 2023 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel benieuwd naar de nummer 2500. Wat denken jullie?
Nice!quote:Op maandag 11 december 2023 09:24 schreef alpeko het volgende:
Damien Rice - Blower’s daughter er in. Beste zangers effect? Of stond die er al in?
Accidental babies natuurlijk niet, terwijl die mooier is.quote:Op maandag 11 december 2023 09:24 schreef alpeko het volgende:
Ik denk dat ie net na 10'en komtquote:Op maandag 11 december 2023 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel benieuwd naar de nummer 2500. Wat denken jullie?
Niet op de keuzelijst en nooit op de radio en geen single.quote:Op maandag 11 december 2023 09:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Accidental babies natuurlijk niet, terwijl die mooier is.
Ja Cupido is er bij gekomen dusquote:Op maandag 11 december 2023 09:26 schreef Cassa95 het volgende:
Voor de liefhebbers: ze hebben Bankzitters gifjes geplaatst voor nummers die het niet gehaald hebben (als je een nummer checkt van ze, kun je rechts verder klikken)
https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/bankzitters/bali
https://staatieindetop200(...)/offline-beschikbaar
Dan zal het wel niet ‘s Nachts Na Tweeën zijn.quote:Op maandag 11 december 2023 09:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk dat ie net na 10'en komt
Not Just A Flower In Your Hair lijkt me ook weinig kansrijk.quote:Op maandag 11 december 2023 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet ‘s Nachts Na Tweeën zijn.
nee, maar die is wel mooier.quote:Op maandag 11 december 2023 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet op de keuzelijst en nooit op de radio en geen single.
Niet heel gek toch?
Ik heb ook andere favorieten van Damien maar we mogen god op onze blote knietjes bedanken dat Nederland smaakvol genoeg is om er 2 van hem in te stemmen.quote:
6 uur lang?quote:Op maandag 11 december 2023 09:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goldband krijgt de langste nacht erbij
mja ik geloof niet in god om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 11 december 2023 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook andere favorieten van Damien maar we mogen god op onze blote knietjes bedanken dat Nederland smaakvol genoeg is om er 2 van hem in te stemmen.
Je mist alle goede platen van dit jaar dus.quote:Op maandag 11 december 2023 09:28 schreef Fred_B het volgende:
Tijd voor een goed getimede meeting van twee uur nu
In dit tempo zit je nog voor t eind vd week aan je grappentaks voor dit jaar :pquote:
Geen gemis.quote:Op maandag 11 december 2023 09:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beast of burden van midler is de eerste immer present die we gedag zeggen
Oliviaquote:Op maandag 11 december 2023 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Olivia Rodrigo hep er een notering bij
Helaas niet het genietbare Vampire.quote:
Meen je niet. Dat is met hele grote afstand haar beste..quote:Op maandag 11 december 2023 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas niet het genietbare Vampire.
zij is zelf leuker dan haar muziekquote:Op maandag 11 december 2023 09:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Meen je niet. Dat is met hele grote afstand haar beste..
vind ik niet echt erg.quote:
Bad Idea Right is de beste, maar ik vind haar sowieso wel verfriessend en muzikaal sterkquote:Op maandag 11 december 2023 09:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Meen je niet. Dat is met hele grote afstand haar beste..
Wel jammer maar zeker niet de ergste uitvaller dit jaar lijkt mequote:
Die is druk nuquote:Op maandag 11 december 2023 09:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Hoe staat het met haar moeder?
Geen Sylvia's Mother neequote:Op maandag 11 december 2023 09:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Hoe staat het met haar moeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |