SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Oh dacht dat je dat niet wist.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In jouw bekrompen middeleeuwse hersenpan wel ja
zijn er uberhaupt die dit niet weten?quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dacht dat je dat niet wist.
Jij komt toch ook uit een klein gat als Venlo ofzo?
Alles boven Sittard is voor Gianni al Holland.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dacht dat je dat niet wist.
Jij komt toch ook uit een klein gat als Venlo ofzo?
Wat niet wist?quote:
Los is gewoon weer beetje aan het trollen zoals altijd.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wat niet wist?
Dimmy is ontzettend tof en voor mij is ze wat ze wil zijn en een mooie meid ook nog
Dat zou ik niet meer trekken denk ikquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Feestje dat pas laat echt begint
Uh neequote:Op vrijdag 8 december 2023 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
“Ze” is nog een jongen. No-offense. Dat is toch zo
Dimmy?
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er uberhaupt die dit niet weten?
Trollt Los wel eens vaker ja?quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Los is gewoon weer beetje aan het trollen zoals altijd.
Gelachen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Een mens met ballen en CY chromosomen is een man. Volgens de natuurkunde.
Noem me bekrompen maar wel wetenschappelijk onderlegt.
Is goed Thomas. Ga morgen maar weer een lekker stukje ruigemannenfietsenquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Dimmy is wel uniekquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Volgens de natuurkunde nog welquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |